nieuws: 'Europese Commissie gaat instemmen met overname van Tele2 door T-Mobile'
@Koekiemonsterr
Bij het stukje
Echter staat daar niks over onbeperkt mobiel internet, maar moet je de laatse link van dat artikel volgen om uit te komen bij dit artikel: nieuws: T-Mobile belooft Tele2's onbeperkt internet-abo te laten bestaan na o...
Lijkt me dan ook dat laatsgenoemde gelinked had moeten worden.
Edit:
Past trouwens misschien beter in spel- en tikfoutjes. Toen ik dit begon te typen had ik het correcte artikel nog niet gevonden, dus wist ook niet dat het een gevalletje verkeerde link was.
@Koekiemonsterr
Bij het stukje
wordt gelinked naar nieuws: Directeur Tele2: Nederlandse tak kan niet zelfstandig overleveneerder gaf het bedrijf al aan dat het Tele2's abonnement met onbeperkt mobiel internet zal laten bestaan
Echter staat daar niks over onbeperkt mobiel internet, maar moet je de laatse link van dat artikel volgen om uit te komen bij dit artikel: nieuws: T-Mobile belooft Tele2's onbeperkt internet-abo te laten bestaan na o...
Lijkt me dan ook dat laatsgenoemde gelinked had moeten worden.
Edit:
Past trouwens misschien beter in spel- en tikfoutjes. Toen ik dit begon te typen had ik het correcte artikel nog niet gevonden, dus wist ook niet dat het een gevalletje verkeerde link was.
[ Voor 8% gewijzigd door crizyz op 27-11-2018 01:56 ]