Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De hele bestaandsreden van dit beestje, wordt om 3-5 vanilla wow clients te draaien. Als hierbij de 'main' client op max kan draaien, en de rest op very low, is dit prima. 60 fps is dan wel weer een vereiste.
Het wordt een multibox setup dus, en ik ben nog in dubio of ik 3 of 5 accounts tegelijk ga doen.
Let op: Vanilla wow, dus 2006 hardware specs, met als optie dat de wow vanilla die uit gaat komen volgend jaar, stiekem er ook op moet draaien (in dezelfde multibox setup). Dit noem ik een optie, omdat, mocht ik er helemaal geen zak aanvinden, ik dit hele systeem dienst zal laten doen als mediacenter, waarbij ik de grafische kaart eruit haal..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Gezien het een vrij oude game is verwacht ik geen exotische bedragen. Mik bedrag is maximaal 5-600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GTX 970 van gigabyte (staat ook in het lijstje straks)
SSD heb ik ook nog liggen. (samsung 970 evo pro)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat er in het lijstje staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het 3-5 wow clients aankan op 60 fps met leuke grafische settings, vind ik 't prima.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
De samenstelling die ik hieronder neer heb gezet, hoever ga ik daarmee komen?
De hele bestaandsreden van dit beestje, wordt om 3-5 vanilla wow clients te draaien. Als hierbij de 'main' client op max kan draaien, en de rest op very low, is dit prima. 60 fps is dan wel weer een vereiste.
Het wordt een multibox setup dus, en ik ben nog in dubio of ik 3 of 5 accounts tegelijk ga doen.
Let op: Vanilla wow, dus 2006 hardware specs, met als optie dat de wow vanilla die uit gaat komen volgend jaar, stiekem er ook op moet draaien (in dezelfde multibox setup). Dit noem ik een optie, omdat, mocht ik er helemaal geen zak aanvinden, ik dit hele systeem dienst zal laten doen als mediacenter, waarbij ik de grafische kaart eruit haal..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Gezien het een vrij oude game is verwacht ik geen exotische bedragen. Mik bedrag is maximaal 5-600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GTX 970 van gigabyte (staat ook in het lijstje straks)
SSD heb ik ook nog liggen. (samsung 970 evo pro)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat er in het lijstje staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het 3-5 wow clients aankan op 60 fps met leuke grafische settings, vind ik 't prima.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
De samenstelling die ik hieronder neer heb gezet, hoever ga ik daarmee komen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,50 | € 163,50 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Corsair ValueSelect CMV8GX4M1A2133C15 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 63,50 | € 63,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 408,84 | |
[ Voor 19% gewijzigd door Mattijs.id op 27-11-2018 13:36 ]