Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 26-11-2018 18:37 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dit is bewust een nieuwe/dubbelpost omdat mijn vorige al een +1 ontvangen had en ik wil deze mening niet in de mond van die persoon leggen.
[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 26-11-2018 19:43 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Maar serieus, een serieuze review mag toch ook wel een beetje luchtig zijn hier en daar? Als het je humor is, dan hoop ik dat je even gegniffeld hebt. Als je het niets vindt, dan zicht je even diep en dan ga je weer door met alle informatieve zaken die in de review staan.
Verwijderd
Ware het nou de grootste telefoon, die eigenlijk te groot is voor je broekzak, dan kan ik deze verwijzing nog enigszins begrijpen. Maar de Huawei Mate 20 Pro is in geen enkele dimensie de grootste telefoon, en ook niet de zwaarste.
[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 26-11-2018 20:10 ]
The devil is in the details.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee, zo werkt dat niet bij mij. Ik druk op: 'Command - Pijltje naar links' en lees niet verder maar haak af...arnoudwokke schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:24:
[...] Als je het niets vindt, dan zicht je even diep en dan ga je weer door met alle informatieve zaken die in de review staan.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waar maak je dat uit op?MAX3400 schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:48:
Gender-discussie; mogen vrouwen geen Huawei 20 Pro kopen?
Oh, was niet voor jou bedoeld; je begreep de verwijzing naar de pielemuis toch niet? Of zijn er onderdelen aan het vrouwelijk lichaam die door de natuur wel snel & relatief makkelijk meetbaar in grootte kunnen varieren?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het is een vraag, ik voelde me niet aangesproken.MAX3400 schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:54:
[...]
Oh, was niet voor jou bedoeld; je begreep de verwijzing naar de pielemuis toch niet?
Eén verwijzing waar vrouwen geen ervaring mee hebben vat jij op als 'deze telefoon is niet voor vrouwen bedoeld'Of zijn er onderdelen aan het vrouwelijk lichaam die door de natuur wel snel & relatief makkelijk meetbaar in grootte kunnen varieren?
@MAX3400 daar snap ik werkelijk helemaal niets van. Het variëren in grootte bij gebruik is uiteraard ook een stiekeme vooruitblik op de Huawei Mate van volgend jaar, die dat wel gaat kunnen. Daarom vond ik de verwijzing bij deze Mate op zijn plek. Een dubbelzinnige grap zonder dubbele bodem is natuurlijk, nu ja, plat en eendimensionaal 😉
Prima dat je een flauw grapje maakt en er achter blijft staan in plaats van gelijk 'sorry, zullen we niet meer doen', maar dit vind ik een van-je-afbijten reactie die het er niet beter op maaktarnoudwokke schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:10:
@Fiber haha, dat mag hoor. Denk ook niet dat je dan echte interesse had in de review toen je begon met lezen ☺️

MAX3400 schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:54:
[...]
Of zijn er onderdelen aan het vrouwelijk lichaam die door de natuur wel snel & relatief makkelijk meetbaar in grootte kunnen varieren?
Als die vraag serieus is heb je echt zitten pitten bij de biologieles. Vraag het je vriendin eens...
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
In ieder geval geen sneer-achtige opmerking. Bijvoorbeeld "Jammer dat je het niet leuk vond, volgende keer beter."Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:17:
[...]
Wat voor een reactie had je liever gezien?
Heb je gelijk in, en ik snap het wel. Maar in dit geval is het ook een professional die kritiek op z'n werk krijgt. Dan vind ik dit geen hele gepaste reactie
Jeetje. Zwaar leven.Fiber schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:48:
[...]
Nee, zo werkt dat niet bij mij. Ik druk op: 'Command - Pijltje naar links' en lees niet verder maar haak af...
Cunning linguist.
Tweakers is natuurlijk een community website, het is geen corperate website waar geen greintje emotie in mag zitten.
Persoonlijk hou ik wel van een beetje van wat menselijkheid in de items die ik lees.
Klopt. Mijn interesse in de FP artikelen is al een tijdje tanende en dit soort grappen helpen niet echt om die interesse weer terug te krijgen. Zal de leeftijd wel zijn.arnoudwokke schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:10:
@Fiber haha, dat mag hoor. Denk ook niet dat je dan echte interesse had in de review toen je begon met lezen ☺️
[...]

Wat je wel moet onthouden is dat er voor elke klager zoals ik er een paar duizend anderen zijn die geruisloos afhaken zonder dat hier te melden. Zal @WoutF vast blij mee zijn...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
WTF heeft Rusland/oorlog nou weer met Tweakers te makenTommyboyNL schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:29:
Haha, piemel. Zullen we ons nu weer druk maken over dingen die er wél toe doen, en niet gaan zeiken over wat voor categorie grappen dan ook? Voorstel voor alternatief gespreksonderwerp: Rusland is weer zo ongeveer de oorlog aan het verklaren aan heel Oekraïne, in plaats van alleen de Krim.
Zo kun je elk onderwerp wel platredeneren.

Ach man, jij weet net zo goed als ik dat er hier alleen maar spijkers op laag water gezocht worden. Dit "issue" is al zo plat dat het niet meer platgeredeneerd hoeft te worden.Room42 schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:31:
[...]
WTF heeft Rusland/oorlog nou weer met Tweakers te maken![]()
Zo kun je elk onderwerp wel platredeneren.
Verwijderd

Toch wil ik alle mede tweakers danken voor 18 jaar community.
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:07:
Deze trieste review is voor mij de druppel geweest. Ik heb inmiddels een verzoek gedaan bij Tnet om mijn account op te laten heffen. Omdat ik niet mijn gegevens wil afgeven (waaronder copy ID) zal mijn account geanonimiseerd worden.

Misschien is dit iets voor je: https://www.desteven.nl/l...rdoelen/relativeren-leren
Man man man, omdat je je niet kunt vinden in één of meerdere artikelen op de FP je GoT-account laten verwijderen
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Jij ook bedankt. Moet wel bekennen dat ik je niet zal missen.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:07:
Deze trieste review is voor mij de druppel geweest. Ik heb inmiddels een verzoek gedaan bij Tnet om mijn account op te laten heffen. Omdat ik niet mijn gegevens wil afgeven (waaronder copy ID) zal mijn account geanonimiseerd worden.
Cunning linguist.
Los van zijn actie, ik weet niet of jij weet wat de uitdrukking 'dat is de druppel die de emmer doet overlopen' betekent? Misschien ken jij gewoon zijn situatie niet en is dit wél iets dat hem net over de streep trekt.True schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:15:
[...]
![]()
![]()
Misschien is dit iets voor je: https://www.desteven.nl/l...rdoelen/relativeren-leren
Man man man, omdat je je niet kunt vinden in één of meerdere artikelen op de FP je GoT-account laten verwijderenik zou het bijna slap durven noemen.
Ik ken zijn situatie ook niet maar ik ga er dan ook niet over oordelen.
Dat is natuurlijk een open deur, tuurlijk kent iedereen die uitspraak.Room42 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:22:
[...]
Los van zijn actie, ik weet niet of jij weet wat de uitdrukking 'dat is de druppel die de emmer doet overlopen' betekent? Misschien ken jij gewoon zijn situatie niet en is dit wél iets dat hem net over de streep trekt.
Ik ken zijn situatie ook niet maar ik ga er dan ook niet over oordelen.
Maar jij weet net zo goed als ik dat GoT en de FP nog net niet twee aparte entiteiten zijn. Er zit zo veel verschil tussen de FP en GoT, waar je met FP gebonden bent aan inderdaad de kunde en onkunde van de redacteurs en journalisten
Ik vind dit zo'n typisch geval van spijkers op laag water zoeken, om toch maar bij de spreekwoorden en gezegdes te blijven. Het is ieders goed recht om met wat voor reden zijn of haar account te (laten) verwijderen. Maar dan moet het nog wel even gemeld worden dat het account verwijderd wordt hoor, anders is het punt niet gemaakt.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente