Vraag

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:47
Wie heeft een directe link naar de voorverkoop van het Phil Collins concert in Nijmegen volgend jaar? De reguliere verkoop begint a.s. vrijdag, maar er is ook een presale die al op woensdag begint. Ik kan alleen een american express credit card link vinden maar denk niet dat deze zonder zo'n card werkt.

We zijn 4 keer naar een concert van hem geweest, maar nog nooit in Nederland, simpelweg net te laat :(.

Alle reacties

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:12

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als ik moet gokken: Is dit niet een fanclub presale? Of in ieder geval 'besloten'.
Ik heb dat met meerdere concerten meegemaakt namelijk.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:47
Weet niet of er nog echt iets van een fanclub is. Het grappige is dat ik wel voor Duitsland een presale link in de mailbox heb, maar ja, moeten we weer hiervoor op reis.

Erg lame dat er een voorverkoop is voor American Express houders, ken niemand met zo'n ding.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:26

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Modbreak:Dit is vragen naar manieren om beveiliging te omzeilen en dus tegen onze algemene voorwaarden. Zoals je zelf aangeeft: de voorverkoop begint a.s. vrijdag. Daarmee heb je je vraag al beantwoord.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Dit topic is gesloten.