Ik zal hier dat LG cashbacks van €300 geeft op de 55C8 dus ging ik op zoek naar de goedkoopste C8 en PlatteTv.nl (nooit van gehoord als Belg) zei via chat deze te verkopen voor 1699 wat hem na cashback nog €1399 maakt is dit een goede deal of wacht ik beter tot de nieuwe generatie komt en de prijs van de huidige zakt? Wat is tevens het verschil tussen de generaties van de LG oleds in de tweakers vergelijker zie ik amper een verschil. Ik weet het verschil tussen de letters B is slechtere processor, E heeft een ingebouwde soundbar maar bvb de C7 en C8 hebben amper verschillen of zie ik dat fout?
Heb er zelf 1 bij foka besteld voor €1499,- ex cashback. Loopt een heel topic hierover.
[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2
[ Voor 33% gewijzigd door plaspvd op 26-11-2018 18:04 ]
Je moet even goed kijken of PlatteTv mee doet aan de cash back actie van LG, anders kun je dus geen aanspraak maken op de 300 euro cashback.
Het verschil tussen de C7 en de C8 is volgens mij voornamelijk de processor, het oled scherm is volgens mij gelijk.
Het verschil tussen de C7 en de C8 is volgens mij voornamelijk de processor, het oled scherm is volgens mij gelijk.
En daar gaan we deze vraag dan ook verder voortzetten. @Ramobo let wel op de Topic Warning in dat betreffende topic, het beleid is er anders dan op de rest van GoT. Maar met zoeken en teruglezen kan je het antwoord op de vraag vinden.plaspvd schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:02:
Heb er zelf 1 bij foka besteld voor €1499,- ex cashback. Loopt een heel topic hierover.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.