Beste mensen,
Op het moment ben ik erg aan het twijfelen tussen de mate 20 en p20 pro!
Binnenkort mag ik weer vernieuwen (komende van een LG G4) en heb zelf al veel rondgekeken en andere twijfel gevallen weten elimineren (zoals een S9/S9+)
Wat voor mij van belang is dat telefoon een aardige tijd mee kan gaan.
Met mijn G4 haal ik een dag maar amper met webbrowsing en instagram.
Omdat ben namelijk actief op instagram en sinds een tijd ook die van mijn vader aan het opzetten ben voor z'n bedrijf (waar ik dit soort foto's maak) is accuduur en een goede camera prio!
Beide telefoons erg competent en zo goed als in dezelfde prijsklasse, wat het dus erg lastig maakt want beiden hebben plus en minpunten.
P20 PRO
- AMOLED scherm (vs IPS)
- IP67 (vs IP53)
- 6GB ram (vs 4GB)
- 408 ppi (vs 381 ppi)
- langer op de markt, geen kinderziektes
MATE 20
- kirin 980 Soc (vs 970)
- betere camera (?)
- android 9 (vs 8.1)
- 3.5mm jack (vs usb-c)
Het is echt een nek aan nek race, ik neig naar de mate 20 vanwege de nieuwere SoC die wellicht een betere houdbaarheidsdatum heeft maar goed alle benchmarks aside merk je wel echt het verschil?
lastig.. ik hoop op wat input van de community
Op het moment ben ik erg aan het twijfelen tussen de mate 20 en p20 pro!
Binnenkort mag ik weer vernieuwen (komende van een LG G4) en heb zelf al veel rondgekeken en andere twijfel gevallen weten elimineren (zoals een S9/S9+)
Wat voor mij van belang is dat telefoon een aardige tijd mee kan gaan.
Met mijn G4 haal ik een dag maar amper met webbrowsing en instagram.
Omdat ben namelijk actief op instagram en sinds een tijd ook die van mijn vader aan het opzetten ben voor z'n bedrijf (waar ik dit soort foto's maak) is accuduur en een goede camera prio!
Beide telefoons erg competent en zo goed als in dezelfde prijsklasse, wat het dus erg lastig maakt want beiden hebben plus en minpunten.
P20 PRO
- AMOLED scherm (vs IPS)
- IP67 (vs IP53)
- 6GB ram (vs 4GB)
- 408 ppi (vs 381 ppi)
- langer op de markt, geen kinderziektes
MATE 20
- kirin 980 Soc (vs 970)
- betere camera (?)
- android 9 (vs 8.1)
- 3.5mm jack (vs usb-c)
Het is echt een nek aan nek race, ik neig naar de mate 20 vanwege de nieuwere SoC die wellicht een betere houdbaarheidsdatum heeft maar goed alle benchmarks aside merk je wel echt het verschil?
lastig.. ik hoop op wat input van de community

3D Artist/Founder: Yellowcake Games