navigatie op adres niet duidelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1145343

Topicstarter
Ik wil een fiets navigatie kopen van het merk garmin het type 820 of de 520 plus. de 820 kan ook op adres geselecteerd worden maar bij de 520 plus kom ik er niet achter of deze dit ook kan?
wie heeft er ervaring met deze toestellen en mij een antwoord geven?

met vr.gr. /Mart Zwaan
...

...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Wat zeggen de specificaties van het model 520 plus? Heb je al bij de fabrikant gekeken wat hier staat? Heb je al reviews gelezen over deze producten? Ik lees weinig eigen inzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-05 18:34

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Allereerst welkom op tweakers.

Ik wil je verzoeken eerst even Het algemeen beleid door te nemen en dan specifiek Het algemeen beleid #verbodenanders, hierin staan een aantal gedragsregels vermeld en verwachtingen die wij richting gebruikers hebben. Zo is het de bedoeling dat voor je een vraag stelt, je eerst zelf onderzoek hebt gedaan en ook aangeeft wat je hebt gedaan (heb je bijvoorbeeld de handleiding van het bewuste apparaat al geraadpleegd? Ik vermoed van niet, want daar staat je antwoord namelijk gewoon in.)

Daarnaast is het op tweakers niet de bedoeling een post af te sluiten met een groet.

Voor nu sluit ik deze discussie wegens te weinig eigen inzet.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Dit topic is gesloten.