Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gekochte software downloaden en back-uppen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pizza_Boom
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12:26
Hallo allemaal,

ik kom er niet helemaal uit. Allereerst hoop ik dat ik in het juiste subforum zit en dat mijn vraag niet tegen de regels is.

Ik heb dit weekend Vegas Movie Studio 15 Suite gekocht. Na aankoop kan je het programma downloaden. Ik had hier een set-up manager o.i.d. verwacht. Ik krijg echter, bij downloaden, een download manager vanwaaruit ik direct de software kan installeren en kan aangeven welke plugins ik wil hebben. Leuk natuurlijk, maar niet om voor jezelf een back-up te maken van de gekochte software.

Is dat überhaupt nog mogelijk tegenwoordig en zo ja, hoe doe ik dat dan precies?

Alvast bedankt voor de moeite.

Beste antwoord (via Pizza_Boom op 27-11-2018 21:51)

• Starke
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-06 21:38
Wat heb je niet gevonden in de FAQ? (Let wel ik kon dit pas vinden bij zoeken naar Vegas Studio without download manager of wat ook).
https://www.vegascreative...r-vegas-software--104782/

Lang verhaal kort, met de download manager worden de setup files (rond 400MB) nog steeds gedownload waarvan je een backup kan maken (kijk in de task manager van welke locatie de setup gestart wordt en kopieer hem van die locatie).

Source:
2. VEGAS DOWNLOADS PAGE (VEGAS Pro 13.0 build 545 and later)

The latest updates of the retail versions of MAGIX versions of VEGAS Pro (13.0 and later) can be downloaded from http://www.vegascreativesoftware.com/us/downloads/.

The "download managers" are small (typically approx. 4MB). When run, they will fetch a much larger (e.g. 400-450MB), main installer for the current release, along with other bundled plugins and apps that are listed in section 5 below.
Verder zou je (volgens de site) hem ook kunnen downloaden via MAGIX Download center (Zie 3. en 4.) Ook staan onder 5. kennelijk de directe download links van zowel Vega Studio 15 & 16 (beginnend met 16).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-06 21:38
Wat heb je niet gevonden in de FAQ? (Let wel ik kon dit pas vinden bij zoeken naar Vegas Studio without download manager of wat ook).
https://www.vegascreative...r-vegas-software--104782/

Lang verhaal kort, met de download manager worden de setup files (rond 400MB) nog steeds gedownload waarvan je een backup kan maken (kijk in de task manager van welke locatie de setup gestart wordt en kopieer hem van die locatie).

Source:
2. VEGAS DOWNLOADS PAGE (VEGAS Pro 13.0 build 545 and later)

The latest updates of the retail versions of MAGIX versions of VEGAS Pro (13.0 and later) can be downloaded from http://www.vegascreativesoftware.com/us/downloads/.

The "download managers" are small (typically approx. 4MB). When run, they will fetch a much larger (e.g. 400-450MB), main installer for the current release, along with other bundled plugins and apps that are listed in section 5 below.
Verder zou je (volgens de site) hem ook kunnen downloaden via MAGIX Download center (Zie 3. en 4.) Ook staan onder 5. kennelijk de directe download links van zowel Vega Studio 15 & 16 (beginnend met 16).

• Pizza_Boom
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12:26
Boh, dat is snel zeg. Thanks. :o :)

Ik ben van 11 tot half 1 vannacht aan het zoeken geweest op diverse termen. Without DLM, direct download, etc. Ik ben door de site van Vegas heen gegaan. Maar telkens wel met de volledige naam van het pakket. Mijn zoekopdracht heeft praktisch constant Vegas Movie Studio 15 bevat.

Ik ga late vandaag op een computer eens kijken wat het een en ander bevat.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True