Toon posts:

koeling met fans in G4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Powermac G4 (niet slaan...)
en daar zitten dus 3 (drie) fans in, 1 voor de voeding, 1 voor m'n videokaart en 1 grote die tegen m'n logic board loopt te blazen. Zijn die nou allemaal wel nodig? kan ik niet gewoon beter een waterkoeling aan de kant van mijn kast onder het logic board laten lopen?
die fans maken zo een herrie :P

Verwijderd

mep mep mep bash bash klap klap
als je weet welke onderdelen er warm worden kun je daar koelbloken voor kopen/maken en daar water doorheen pompen (duh) kan je al je fans er uithalen

Verwijderd

logisch eh :)

of je koopt gewoon betere fans :z

papst, sunon, ...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

hoezow slaan :?

mac G4 zijn mooie dingetjes. sinds ik op school vanalles heb gedaan met de mac van installeren en configureren tot photoshoepen mot ik zeggen dat mac nog niet eens zow gek is. maarja als je gaat gamen en scripten enzo dan lieverz toch een pc

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
ahh.. maar ik ben die hard photoshopper, dreamweaver, en fireworker! en ik ben nou eenmaal opgevoed met macs! thuis staan alleen maar macs!

en betere fans kope??
DIE DINGEN ZIJN ER DOOR APPLE ZELF INGEZET, DUS ZIJN ZE NIET SLECHT OFZO!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 22 juli 2001 20:48 schreef denki_akira het volgende:
ahh.. maar ik ben die hard photoshopper, dreamweaver, en fireworker! en ik ben nou eenmaal opgevoed met macs! thuis staan alleen maar macs!

en betere fans kope??
DIE DINGEN ZIJN ER DOOR APPLE ZELF INGEZET, DUS ZIJN ZE NIET SLECHT OFZO!
dan is mac idd de beste keus :) :P
btw hoe weet jij nou of de coolers van @pple goed zijn. zie btw mijn mac in de sign :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
daar ga ik van uit
lijkt me wel zo'n fijne gedachte
oh en die mods van je!
ECHT HOE VET! gewoon B-) (gangster)
maar dat ga ik denk ook maar doen! heb nog een macintosh SE/30 en SE FDHD staan! ;)
Pagina: 1