Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• LauraD
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
Hallo,

Ik heb juist een Huawei Nova Plus van Marktplaats gehaald alleen dit mobiel heeft een gebruiksprobleempje. Ik vraag me af of dit met software of andere handige trucjes te verhelpen is. Kunnen jullie mij daar bij helpen?

Het mobiel gaat in standby dagdromen, ook wanneer hij niet opgeladen wordt. Deze optie heb ik uitstaan, dus naar mijn idee is het een fout in de software. Ik heb uitgevogeld dat dit mobiel alleen dagdroomt als de accu meer dan 50% opgeladen is. Wanneer hij in de dagdroommodus is geweest, verandert de helderheid van het scherm, de indeling van de apps op mijn startscherm en gaat de wifi aan. Daarnaast verwijderd hij al mijn gedownloade apps wanneer hij voor een langere tijd aan het dagdromen is geweest.

Een oplossing is om de accu niet verder dan 50% oplaadt, maar ik vind het wel een beetje onhandig.

Is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Laura

[Voor 42% gewijzigd door LauraD op 28-11-2018 14:28. Reden: Aanvullende informatie]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had je bijvoorbeeld https://tunesgo.wondersha...oid/android-daydream.html al gelezen hoe je daydream aanzet? Allicht zitten er wat opties tussen die jij nu dan uit wil zetten.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• LauraD
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
Hoi Max3400,

Dankjewel voor je reactie! Dat heb ik gedaan. Zowel wanneer het dagdromen aanstaat als wanneer ik deze optie uit heb staan, gaat hij dagdromen in standby.

[Voor 37% gewijzigd door LauraD op 25-11-2018 22:00]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True