Tweakers gooit alles weg bij plaatsen advertentie: Token ong

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCFProd
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 19:19
Dit maak ik Chrome mobiel eigenlijk te vaak mee en volgens mij veel vaker op Chrome mobiel dan op desktop. Zodra Tweakers het niet lukt om bij het plaatsen van je advertentie een bepaalde foto te uploaden, dan veegt Tweakers letterlijk elk spoor van je nieuwe advertentie weg en heb je voor niets 20 minuten je best zitten doen om er eentje te maken. Is hier geen vriendelijkere manier voor? Het voelt vrij achtertijds dat je gegevens niet eerst even opgeslagen wordt voordat er iets mis gaat namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door RCFProd op 25-11-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

CTRL-A + CTRL-C op je eigen tekst?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCFProd
wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:58:
CTRL-A + CTRL-C op je eigen tekst?
Het gebeurt veel vaker op mijn telefoon en in alle gevallen kan ik niets terughalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 19:57
RCFProd schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:00:
[...]

Het gebeurt veel vaker op mijn telefoon en in alle gevallen kan ik niets terughalen.
wimmel_1 bedoelt dat je voordat je op versturen drukt zelf eerst een kopie maakt, om verlies te voorkomen. Maar dat is natuurlijk niet de meest gebruiksvriendelijke oplossing :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Ik ctrl c meestal in een lege e-mail of word doc als ik via mijn telefoon werk..

Helemaal met teksten waar ik veel tijd in heb gestoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hahn schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:02:
[...]

wimmel_1 bedoelt dat je voordat je op versturen drukt zelf eerst een kopie maakt, om verlies te voorkomen. Maar dat is natuurlijk niet de meest gebruiksvriendelijke oplossing :P
Niet 't meest vriendelijk maar helaas wel iets waar ik al járen aan gewend ben omdat tekst op "te veel" manieren ineens zomaar weg kán zijn. Het ligt overigens bijna altijd aan de (internet) verbinding van je eigen device......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:04:
[...]

Niet 't meest vriendelijk maar helaas wel iets waar ik al járen aan gewend ben omdat de tekst op "te veel" manieren ineens zomaar weg kán zijn. Het ligt overigens bijna altijd aan de (internet) verbinding van je eigen device......
Een kopie maken is altijd een goed idee, maar waar ik vooral op doelde is dat dat niet de eindoplossing zou moeten zijn. Idealiter komt de error niet voor en al komt 'ie wel voor dan, dan zou het gebruiksvriendelijk zijn als de content op één of andere manier toch bewaard is gebleven (bijvoorbeeld door als developer local storage te gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCFProd
Hahn schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:02:
[...]

Oh ja, dit doe ik tegenwoordig ook gewoon maar het verbaasd me een beetje hoe vaak het mis gaat. En dan hebben we het over een afbeelding die gewoon voldoet aan de formaat en grootte (jpeg/PNG, <4mb).

Dit betekent gewoon dat een hoop mensen die er niet even bekend mee zijn zo dezelfde fout kunnen maken.

Ik zal eerlijk toekennen, ik heb net geprobeerd een advertentie te plaatsen en ben dit keer vergeten m'n tekst eerst te kopiëren. Ben weer lekker zuur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:50

Detmer

Professioneel prutser

Waarschijnlijk nog met dit te maken: Ik kan geen nieuwe V/A advertentie plaatsen

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Moet jij nou echt overal melden dat je een probleem hebt met het plaatsen van een advertentie? Als ik zie hoeveel nieuwe advertenties er wel succesvol geplaatst worden dan zou ik toch eerder gaan denken dat er aan jouw kant iets niet helemaal in orde is met betrekking tot je verbinding met Tweakers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:50

Detmer

Professioneel prutser

wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:09:
[...]

Moet jij nou echt overal melden dat je een probleem hebt met het plaatsen van een advertentie? Als ik zie hoeveel nieuwe advertenties er wel succesvol geplaatst worden dan zou ik toch eerder gaan denken dat er aan jouw kant iets niet helemaal in orde is met betrekking tot je verbinding met Tweakers 8)
Ehm, pardon? Ik meen in dit topic een vergelijkbaar iets te lezen en geef enkel een mogelijke oorzaak aan. Op welke wijze ben ik dan mijn probleem 'overal aan het melden'?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Detmer schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:20:
[...]

Ehm, pardon? Ik meen in dit topic een vergelijkbaar iets te lezen en geef enkel een mogelijke oorzaak aan. Op welke wijze ben ik dan mijn probleem 'overal aan het melden'?
Ik constateer alleen maar. In dat topic wat je aanhaalde is jouw laatste reactie een reactie welke drie weken later komt dan de OP en ruim twee weken later dan de post van @Kees waarin hij meldt dat dát issue opgelost is :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:27:
[...]

Ik constateer alleen maar.
Ik vind je reactie anders vrij lullig.
In dat topic wat je aanhaalde is jouw laatste reactie een reactie welke drie weken later komt dan de OP en ruim twee weken later dan de post van @Kees waarin hij meldt dat dát issue opgelost is :o
En blijkbaar heeft Detmer nog steeds last van het probleem, dus ik snap je punt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hahn schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:29:
[...]

Ik vind je reactie anders vrij lullig.

[...]

En blijkbaar heeft Detmer nog steeds last van het probleem, dus ik snap je punt niet :?
Het is (en was) absoluut niet lullig bedoeld dus als dat wel zo over kwam: Mea Culpa!!

Als @Detmer er nog steeds een probleem mee heeft: Waarom niet even een eigen topic aan maken waarin 'ie direct kan schakelen met.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:31:
[...]

Het is (en was) absoluut niet lullig bedoeld dus als dat zo over kwam: Mea Culpa!!
Hoe zou het bij jou overkomen als iemand "moet je nou echt overal [dit] doen?" tegen jou zou zeggen?
Maar als @Detmer er nog steeds een probleem mee heeft: Waarom niet even een eigen topic aan maken waarin 'ie direct kan schakelen met.......
Waarom niet? Omdat dat topic precies zijn probleem bevat en er al over een oplossing gepraat werd. Daarom niet.

Maarreh, volgens mij gaat dit nogal offtopic.

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 25-11-2018 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

kickje naar SB

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1