Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bezorgd Belgische Mediamarkt in NL?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GlasMP
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 10-04-2019
Hallo, wist niet zo goed elders te plaatsen, maar wil desktopje kopen bij mediamarkt, maar bij de belgische website is t een stuk goedkoper vanwege black friday weekend.

Weet iemand dit toevallig? Ik kan wel afrekenen maar kan bij postcode geen 2 letters invullen (denk vanwege belgie dus) maar rest werkt wel en zal denk ik zonder die letters wel aankomen ,maar nergens lees ik info?

Iemand die t weet? Dank alvast!

Alle reacties

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:29
Nee. Dat gaat niet aankomen.

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 14:32

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Nee. (want ze hebben toch echt je volledige postcode nodig)

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True