Toon posts:

Nvidia drivers installeren lukt niet met gtx 1070

Pagina: 1
Acties:

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beste tweakers, goedendag!

Ik heb een probleem met mijn installatie van mijn drivers voor een Zotac gtx 1070.
Ik wilde jullie vragen of jullie raad weten met mijn probleem.
Nvidia geeft een foutmelding telkens, dat mijn Windows versie niet compatible is met deze drivers. via www.nvidia.de
Ik draai Windows 10 pro 64 bit versie.
Mijn systeem: MSI mortar 450 Titanium Socket AM4.
RAM: 16 GB DDR4@ 2400 Mhz.
CPU:Ryzen 5 2600@ 4100 Mhz
GPU: Zotac 1070: pricewatch: Zotac GeForce GTX 1070 AMP Extreme 8GB
PSU: Cooler Master 600 Lite

Wat heb ik al geprobeerd:

1. Windows herinstallatie een paar keer zelfs, daarna installatie laatste nieuwe drivers leverde geen verschil op. Zelfs via windows update werden geen Nvidia drivers geinstalleerd.

2. Oudere Nvidia drivers installeren lukte ook niet.
- Zelfs via apparaat beheer de beeldschermadapter verwijderen en daarna automatisch laten bijwerken lukte ook niet.

3. BIOS update leverde geen verschil op. 8)7

4. AMD videokaartje HD 5570 draait wel goed op AMD drivers uiteraard.

Waarom lukt het niet om de Nvidia drivers te installeren?

Ik hoor het graag.... ;)

Met vriendelijke groeten, EVO##!

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-02 16:07
Ik heb problemen gehad met een gts450. Bleek dat je het toepassingsbestand als administrator moet uitvoeren (met de rechtsklik). Daarmee was voor mij het euvel opgelost.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
@Evo-lution Dus de volgende driver weigert te installeren, eventueel als admin zoals bovenstaande aangeeft? https://www.nvidia.co.uk/...Results.aspx/139953/en-uk

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb sinds een paar maanden ineens hetzelfde probleem helaas. 1080Ti icm Win 10 v1809 volledig bijgewerkt.

Wat wel werkt (om de meest recente driver te installeren) is Geforce Experience installeren. Best wel irritant want zit helemaal niet op GE te wachten :'(

[Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 25-11-2018 19:38]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• EVO
  • Niet online
@D4NG3R indd hij weigert om deze te installeren. Ook als Admin helaas....

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Een korte zoekactie op Google leert mij dat je Windows (geheel) up-to-date moet zijn, is je installatie legitiem en up-to-date?

https://support.microsoft...ndows-10-update-assistant

Als je in je startmenu 'winver' intyped zou je je versienummer moeten kunnen zien, bij Windows 10 pro zou dit ondertussen minimaal 1803 moeten zijn.

https://i.gyazo.com/1a5441f220356965d2470ba4ee58ce5c.png

[Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2018 23:07]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• EVO
  • Niet online
Oké, bedankt iedereen. Ik ga ermee aan de slag... oOo
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee