Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Monitor met 1 HDMI aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Djb726
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 03-03 22:15
Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een oplossing voor mijn monitor die maar 1 HDMI aansluiting heeft. Ik heb deze monitor een paar maanden geleden gekocht aangezien mijn oude monitor/tv kapot was gegaan en ik een nieuwe wou voor het gamen (Playstation 4). Het betreft deze monitor: Samsung LC27F396FHUXEN
Nu heb ik de Macbook Air 2018 gekocht en wil ik deze eigenlijk ook aan gaan sluiten als deze thuis gebruikt wordt op de monitor (zonder telkens van kabel te hoeven wisselen..) Nu zat ik zelf te denken aan een HDMI schakelaar, deze gezien op internet; https://www.onlinekabelsh...SsMCODaXjw58aAvV1EALw_wcB
Deze zou ik dan bijvoorbeeld achterop mijn monitor kunnen plakken. Heeft dit verver invloed op het beeld dat ik krijg of de reactie snelheid van de monitor? Hebben jullie misschien nog andere oplossingen?
Alvast bedankt!

Daniël

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zou niks uit moeten maken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08:31
Tot voor kort had de Action ook een dergelijke switch in het assortiment. Ik zie hem niet meer op de website staan, maar misschien dat ze hem nog hebben bij een winkel in de buurt. Daar was hij maar een paar euro.

[Voor 8% gewijzigd door hcQd op 25-11-2018 19:27]

• Djb726
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 03-03 22:15
Bedankt voor jullie reactie, ik zal even langs de action dan binnenkort!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True