Sinds kort staan er ineens twee folders met de naam "Pictures" op mijn data schijf, en de link die ik in mijn snelkoppelingen van Windows Explorer heb staan heet nu "Pictures 2". Deze verwijst echter naar de bovenste "Pictures" folder in onderstaande screenshot. Ik ben een beetje huiverig om die snelkoppeling naar de andere folder te laten wijzen, want toen ik dat een maand of 2 geleden deed (toen was er een soortgelijke situatie maar dan met meer folders) gooide Windows zonder melding alle bestanden in die folders weg (gelukkig heb ik Carbonite dus kon ik dat herstellen), wat ik pas merkte toen ik ineens heel veel extra vrije schijfruimte had.
Hoe krijg ik deze snelkoppeling weer verwezen naar de juiste locatie, zonder dat mijn data dan weer verwijderd zal worden?
Hoe krijg ik deze snelkoppeling weer verwezen naar de juiste locatie, zonder dat mijn data dan weer verwijderd zal worden?
When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!