Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

problemen met beeldscherm zie mijn icons onder maar half

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

• nielsms6
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 17-08-2019
ik zag op een youtube video een jongen die zei dat je beter en fijner kon spelen met de instellingen 1440x1080 reselutie in fortnite ik heb dat dus aangepast en het lukte steeds niet en nu is mijn beeldscherm helemaal fucked up en zie ik icons maar half dus PLZ HELP ik kan het niet terugzetten

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 08:13
Welk merk en type monitor?

• r_bleumer
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:41
Even herstarten in VGA modus door bij het starten F8 te drukken, en vervolgens de resolutie weer terug zetten naar de juiste.

Nonsensical line goes here <---

• nielsms6
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 17-08-2019
ga proberen

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 11:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Zonder opsomming van eigen hardware en de stappen die je hebt ondernomen. Werk aan de winkel.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True