Update
Ok mannen. Het is besteld. Het is me (met assembleren door Azerty etc) 1645 euros gekost.
De witte kastje van Fractal Design blijkt erg mooi te zijn. Ik had vergeten dat mijn coffee tafel en TV meubels allemaal wit zijn. Het gaat zo mooi eruit zien in mn woonkamer.
Bedank nog eens voor alle feedback en aanvullende advies my good samaritans!
Ik mag em volgende week gaan ophalen. Als ik het heb, als het van de moderator mag, ik zal fotos van zn binnen en buiten hier posten zodat mensen die eraan meegewerkt hebben ook hun handy work kunnen zien
Nu moet ik beslissen of ik een 4K TV, of een gaming monitor ernaast moet kopen. Ik ben een apart thread aan het openen ervoor
======================================
Hallo T gang,
Ik dacht aan om voor een mini PC te gaan. Maar wilde ik de volgende weten:
(Ik heb nog geen tabel gemaakt, want ik weet niet eens welke onderdelen in zo'n behuizing past)
Ik rij 2x per maand tussen Londen en NL. Is het een goed idee om met zo'n dure PC 2x per maand zo'n lange rijs te doen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Racing en soms FPS) en 4K video editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga een 1440p, 120hz, 21:9 monitor kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
GPU van ten minste even krachtig als een RTX 2070, en CPU even snel als Ryzen 7 2700X
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijke build
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik wil leren of het uberhoupt mogelijk is om zo'n sterke PC in kleine formaat the bouwen
Gewenste behuizing
BitFenix Prodigy Zwart
Ok mannen. Het is besteld. Het is me (met assembleren door Azerty etc) 1645 euros gekost.
De witte kastje van Fractal Design blijkt erg mooi te zijn. Ik had vergeten dat mijn coffee tafel en TV meubels allemaal wit zijn. Het gaat zo mooi eruit zien in mn woonkamer.
Bedank nog eens voor alle feedback en aanvullende advies my good samaritans!

Ik mag em volgende week gaan ophalen. Als ik het heb, als het van de moderator mag, ik zal fotos van zn binnen en buiten hier posten zodat mensen die eraan meegewerkt hebben ook hun handy work kunnen zien

Nu moet ik beslissen of ik een 4K TV, of een gaming monitor ernaast moet kopen. Ik ben een apart thread aan het openen ervoor
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 324,99 | € 324,99 |
1 | MSI B450I Gaming Plus AC | € 121,- | € 121,- |
1 | MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z 8G | € 609,- | € 609,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 58,- | € 58,- |
1 | Fractal Design Node 304 Wit | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB | € 48,50 | € 48,50 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 117,50 | € 117,50 |
1 | BitFenix Formula Gold 550W | € 67,51 | € 67,51 |
1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 105,95 | € 105,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.527,35 |
======================================
Hallo T gang,
Ik dacht aan om voor een mini PC te gaan. Maar wilde ik de volgende weten:
(Ik heb nog geen tabel gemaakt, want ik weet niet eens welke onderdelen in zo'n behuizing past)
Ik rij 2x per maand tussen Londen en NL. Is het een goed idee om met zo'n dure PC 2x per maand zo'n lange rijs te doen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Racing en soms FPS) en 4K video editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga een 1440p, 120hz, 21:9 monitor kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
GPU van ten minste even krachtig als een RTX 2070, en CPU even snel als Ryzen 7 2700X
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijke build
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik wil leren of het uberhoupt mogelijk is om zo'n sterke PC in kleine formaat the bouwen
Gewenste behuizing
BitFenix Prodigy Zwart
[Voor 150% gewijzigd door Umed Annaniaz op 02-12-2018 19:26]