Toon posts:

Nieuwe 8210, Software problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net een nieuwe GSM gekocht, een Nokia 8210.

Nou heb ik een klein bugje,denk ik gevonden. Als ik er een tijdje meewerkt gaat hij foutjes maken bijv. vastlopen en opnieuw opstarten.

Nou, moet ik er wel bij zeggen dat de batterij wel warm aanvoelde toen ik dit kreeg.

Is dit normaal, of is hier een oplossing voor of moet ik teruggaan naar de winkelier?

Alvast bedankt,

Toch een Trotse Nokia-bezitter

Verwijderd

Ik heb er ook 1 maar dit is nieuw voor mij hoor.

Verwijderd

ik heb dit ook gehad bij een nieuwe telefoon.

sloeg compleet vast, moest de accu eruit halen en er weer in doen.
Ik ben de volgende dag terug gegaan, en ik heb hem omgeruild gekregen.

Normaal moet zoiets ter reparatie aangeboden worden en ben je je foon 3/4 weken kwijt.
niet echt handig.

gewoon claimen dat die 1 op 1 geruild word.

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 19:14

koornee

3!

hebben die nieuwe 8210's nog steeds die beeldschermproblemen?

spontaan uitvallen enzo?
misschien is dat bij die van jou ook wel.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe kan ik dat oplossen, of moet ik terug gaan naar de winkel (ik heb een verzekering afgesloten), maar is er een mogelijkheid om hem te laten upgraden naar een verbetere software.

Maar na het opnieuw opstarten van de nokia, dan doet hij weer normaal.

• koornee

koornee

3!

gewoon ermee terug gaan, dit valt gewoon onder de garantie.

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 19:47 schreef collinmentink het volgende:
gewoon claimen dat die 1 op 1 geruild word.
En dan zeggen wij(als ie ouder dan 8 dagen is) "We zullen hem moeten opsturen" Ja we begrijpen dat u het heel vervelend vind u krijgt van ons wel een leentoetsel mee. Na ongevereer twee weken verwachtenm wij u toetsel teru gen dan bellen wij u op. Wat een of andere fucking heethoofd ook zegt hier stappen wij niet vanaf. Tis nl. zo, als een toestel word gerapereerd zij nde kosten voord efabrikant. Dan komt het toestel gerapeerd terug. als wij een nieuwe meegeven dan hebben wij een kapotte liggen die kan dan gerepareerd worden maar die kan dan nooit meer de winkel in. Dus heeft de winkel letterlijk een toestel weggegeven. En das niet goed voor de omzet en de targets van de winkel.
Our hands are tied

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Dat heb ik ook gehad! Ik heb toen en nieuwe gekregen van de winkelier.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Zover ik weet zijn de problemen met je beeldscherm voor de 8210 geen software maar hardware problemen. Ken genoeg mensen met hetzelfde probleem (wegvallen scherm, mixen van letters in rare tekens, warme batterij) en die zijn allemaal naar een Nokia Service Point ofzoiets geweest voor nieuwe software. Helpt niks, sowieso niet als je de telefoon net gekocht hebt, de jongste versie van de software is een jaartje of wat oud.

Conclusie:
Het is een gammele kut telefoon en je hebt mazzel als dat ding het lang fatsoenlijk blijft doen. Zoals bij mij, 1000 keer laten stuiteren en geen problemen. *Knock-on-wood*

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• koornee

koornee

3!

die 8210 van mij heb ik nu ook al 4 keer laten vervangen in een jaar.

ik heb gelukkig een plus pakket dus krijg gewoon een nieuewe mee. das wel lekker.

,maar ik kan dus wel om de 2-3 maanden terug met die foon omdat het beeldscherm uitvalt of omdat er gewoon vage pixels in beeld komen.
het is ook wel eens gebeurt dat dat ding spontaan uitvalt.
en dan is het geen software fout volgens mij. maar gewoon een fabricage probleempje.

het is wel een lekkere foon, alleen jammer van dat beeld scherm.

Verwijderd

Had tot nu toe geen problemen met mijn 8210. Maar na een jaar is de trilfunctie er mee gestopt, net na de garantie termijn. :'(

Weet 1 van jullie toevallig of er inmiddels al een carkit is voor de 8210????
Lijkt me toch wel handig, maar toen ik hem kocht waren ze er niet en er werd bij verteld dat ze ook niet zouden komen.
Pagina: 1