Goedemorgen,
ik ben van plan mijn desktop te upgraden, en had volgende zaken in gedachten:
-Samsung 860 Evo 500GB 2.5 inch SSD
-Asus Phoenix GeForce GTX 1050 Ti 4GB
-Kingston HyperX FURY 8GB DDR3 1600 MHZ (2x4GB)
Mijn huidige moederbord is een Asus p8p67 uit 2011, samen met een intel core i5-2500 @3.30 GHZ.
Ik had reeds wat onderzoek gedaan, en deze componenten zouden compatibel moeten zijn. Ook mijn huidige voeding was nog meer dan voldoende.
Ik ben daarop eens naar een winkel gegaan die onderdelen voor desktops verkopen, en hier ook eens gevraagd of deze componenten compatibel zijn. Hier vertelden ze mij echter dat de laatste BIOS update in 2011 is uitgekomen, waardoor mijn grafische kaart waarschijnlijk niet zou kunnen werken op dit moederbord.
Is dit correct?
Of zal deze samenstelling toch werken?
Alvast bedankt!
ik ben van plan mijn desktop te upgraden, en had volgende zaken in gedachten:
-Samsung 860 Evo 500GB 2.5 inch SSD
-Asus Phoenix GeForce GTX 1050 Ti 4GB
-Kingston HyperX FURY 8GB DDR3 1600 MHZ (2x4GB)
Mijn huidige moederbord is een Asus p8p67 uit 2011, samen met een intel core i5-2500 @3.30 GHZ.
Ik had reeds wat onderzoek gedaan, en deze componenten zouden compatibel moeten zijn. Ook mijn huidige voeding was nog meer dan voldoende.
Ik ben daarop eens naar een winkel gegaan die onderdelen voor desktops verkopen, en hier ook eens gevraagd of deze componenten compatibel zijn. Hier vertelden ze mij echter dat de laatste BIOS update in 2011 is uitgekomen, waardoor mijn grafische kaart waarschijnlijk niet zou kunnen werken op dit moederbord.
Is dit correct?
Of zal deze samenstelling toch werken?
Alvast bedankt!