Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

digitale fotolijst Word en PDF bestanden

Pagina: 1
Acties:

• razzmatess
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 08-12-2018
Ik ben op zoek naar een digitale wissellijst voor het afspelen van Word en PDF bestanden. Het moet eigenlijk de flyers/ aankondigingen/ activiteiten tonen voor een kleine zorginstelling in de huiskamer. Ik hoop op tips. Ik kan online niet vinden of ze dit sort bestanden ook afspelen naast JPG e.d. Ook moet de tablet opgehangen kunnen worden aan de muur, liefst ook zoals je een A4 leest en niet 'horizontaal'.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Word, PDF, JPG...

Geen idee hoeveel werk het is maar kan je niet beter alles standaardiseren naar 1 format zoals Powerpoint? Dat is namelijk zo ongeveer de de facto standaard voor, jawel, presentaties.

Aan de andere kant; welke tablet gebruik en welke applicaties kan dat ding aan?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Boost9898
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:55

Boost9898

www.brambenik.nl

Misschien is het makkelijkste om gewoon een monitor/tv te nemen en daar een mini-computer (RaspberryPi/Intel NUC o.i.d.) aan te hangen. Dan is het gewoon mogelijk om software erop te zetten welke tussen verschillende bestandstypes rouleert als een diapresentatie.

Wel zou ik alles omzetten naar JPG bestanden in de native resolutie van je scherm waarop gepresenteerd wordt. Nog beter is om PDF bestanden te gebruiken, word files kan je zo opslaan als een PDF.

Desktop: i7 5820K @4,2GHz | GTX 1080 Ti | 950 Pro | Asus X99-A | 32GB DDR4
Canon body: EOS 5D Mark IV | EOS 6D
Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True