Ik ben op zoek naar een digitale wissellijst voor het afspelen van Word en PDF bestanden. Het moet eigenlijk de flyers/ aankondigingen/ activiteiten tonen voor een kleine zorginstelling in de huiskamer. Ik hoop op tips. Ik kan online niet vinden of ze dit sort bestanden ook afspelen naast JPG e.d. Ook moet de tablet opgehangen kunnen worden aan de muur, liefst ook zoals je een A4 leest en niet 'horizontaal'.
Word, PDF, JPG...
Geen idee hoeveel werk het is maar kan je niet beter alles standaardiseren naar 1 format zoals Powerpoint? Dat is namelijk zo ongeveer de de facto standaard voor, jawel, presentaties.
Aan de andere kant; welke tablet gebruik en welke applicaties kan dat ding aan?
Geen idee hoeveel werk het is maar kan je niet beter alles standaardiseren naar 1 format zoals Powerpoint? Dat is namelijk zo ongeveer de de facto standaard voor, jawel, presentaties.
Aan de andere kant; welke tablet gebruik en welke applicaties kan dat ding aan?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Misschien is het makkelijkste om gewoon een monitor/tv te nemen en daar een mini-computer (RaspberryPi/Intel NUC o.i.d.) aan te hangen. Dan is het gewoon mogelijk om software erop te zetten welke tussen verschillende bestandstypes rouleert als een diapresentatie.
Wel zou ik alles omzetten naar JPG bestanden in de native resolutie van je scherm waarop gepresenteerd wordt. Nog beter is om PDF bestanden te gebruiken, word files kan je zo opslaan als een PDF.
Wel zou ik alles omzetten naar JPG bestanden in de native resolutie van je scherm waarop gepresenteerd wordt. Nog beter is om PDF bestanden te gebruiken, word files kan je zo opslaan als een PDF.
Canon body: EOS R5
Canon lens: RF 24-70 f/2.8 L | EF 70-200mm f/2.8 L | EF 100mm f/2.8 IS Macro L