Server: Dell PowerEdge R730, 2x Intel Xeon 2640v3, 384gb ddr4 Ram. Nas: Synology, RS815+, 10TB opslag.
Vraag
Beste antwoord (via -Randy- op 25-11-2018 10:39)
Lijkt me erg veel over te vinden op internet over 230v ventilatie, en misschien volstaat een standaard dimmer wel? Indien je het handmatig wil regelen in ieder geval. Anders zijn er wel dingen te regelen met een arduino, temperatuursensor en 5v regelbare dimmer als je dit op temperatuur wilt doen.
Of hier een standaard product voor is zou ook heel goed kunnen hoor, hornbach heeft ook een aantal dingetjes voor ventilatie liggen.
Of hier een standaard product voor is zou ook heel goed kunnen hoor, hornbach heeft ook een aantal dingetjes voor ventilatie liggen.
[Voor 18% gewijzigd door ThePsycho op 25-11-2018 10:15]
ID.3 Pro 58 kWh | Ede
Alle reacties
Lijkt me erg veel over te vinden op internet over 230v ventilatie, en misschien volstaat een standaard dimmer wel? Indien je het handmatig wil regelen in ieder geval. Anders zijn er wel dingen te regelen met een arduino, temperatuursensor en 5v regelbare dimmer als je dit op temperatuur wilt doen.
[Voor 18% gewijzigd door ThePsycho op 25-11-2018 10:15]
ID.3 Pro 58 kWh | Ede
@ ThePsycho.
Het was niet helemaal wat ik zocht met die Arduino plaatjes.
Maar toen ik zocht op temperatuursensor vond ik wel een hoop.
Waar ik denk wel verder mee kom.
👍
Het was niet helemaal wat ik zocht met die Arduino plaatjes.
Maar toen ik zocht op temperatuursensor vond ik wel een hoop.
Waar ik denk wel verder mee kom.
👍
Server: Dell PowerEdge R730, 2x Intel Xeon 2640v3, 384gb ddr4 Ram. Nas: Synology, RS815+, 10TB opslag.