Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onedrive vreet processorcapaciteit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Johan Jonker
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 14-02 13:10
Geacht forum

Mijn i5 laptop staat af en toe behoorlijk te loeien (de ventilator dan) terwijl er niet veel te doen is.
Alle processoren staan zo'n beetje op 30 a 40 procent te werken. Dat lijkt me eigenlijk niet nodig.
Ik heb eens wat dingen uitgezet.
En wat blijkt als ik Onedrive onderbreek (die al de hele tijd meldt dat alles up to date is) zakt ineens het processor gebruik terug tot 10 a 15%. Veel beter en eindelijk weer rust!! ;-)

Is onedrive te tweaken tot iets minder intensiefs?

• Ursamajor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-06 23:50

Ursamajor

Astrofotograaf

Mogelijk is onedrive aan het indexeren. Weet niet wat je allemaal synchroniseert?

Gadgets FTW!

• Johan Jonker
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 14-02 13:10
Ja iets van 3G aan bestanden maar als er niets aan die bestanden verandert dan mag het van mij wel even pauzeren.

• Ursamajor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-06 23:50

Ursamajor

Astrofotograaf

Zal niet aan de grootte liggen, maar meer aan de hoeveelheid. Daar is onedrive niet zo snel in is mijn ervaring. Maar wellicht heeft iemand anders of Google nog een idee.

Gadgets FTW!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True