Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS] Foto/Afbeelding stitch app gezocht (geen collage app)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• crack_en_hack
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-04 16:10
Weet iemand een iOS app om afbeeldingen te stitchen?, dus alleen aan elkaar te plakken waarbij dus de resoluties/formaat van beide afbeeldingen behouden blijven.

Helaas zijn er ontelbaar veel collage apps te vinden dit meerdere afbeeldingen in een kader plaatsen maar dat zoek ik dus niet.

Ik heb een iPhone 7+ op iOS 12.1
Het mag best een betaalde app zijn, een iPad versie zou ook leuk zijn.

Voorbeeld, Ik heb 2 verticale foto's gemaakt op de iPhone, deze hebben een resolutie van 1080x1920.
Deze wil ik dus aan elkaar of onder elkaar hebben zodat er 1 afbeelding ontstaat van 2160x1920 (in geval van naast elkaar) en dus 1080x3840 (in geval van onder elkaar)

Wat ik heb gevonden is (uiteraard) veel collage apps maar die reppen met geen woord over wat ik zou willen.

Een die in de buurt komt is de app (Tailor) maar die kan alleen met screenshots werken wat van pas kan komen het chat gesprekken.
Maar bij deze Tailor app kan je helaas geen afbeeldingen laden vanuit je foto bibliotheek.

Wie heeft de gouden tip? :9

Mijn dank zal enorm groot zijn _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Alle reacties

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Longscreen misschien. En anders een Opdracht schrijven wellicht? :P De “voeg afbeeldingen samen” functie kan waarschijnlijk wel iets voor je betekenen.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True