Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• EuMat
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 27-11-2018
Heb een probleem met mijn nieuwe Moto G6 Plus. Hij laadt te traag op. Gebruik de officiële turbolader, maar geeft de tekst: langzaam opladen. En dat doet hij ook. Ben terug gegaan naar fabrieksinstellingen, maar het probleem blijf. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
...

Beste antwoord (via rens-br op 27-11-2018 13:39)

• EuMat
Er komt amper 1 procent bij in een half uurtje. Moet de turbocharger zijn. Als ik die van mijn vrouw gebruik, laadt hij wel snel op. Dus er zit niets anders op dan een nieuwe te kopen. Bedankt voor de reacties!

Alle reacties

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Gebruik je de mee geleverde kabel?

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22:28

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Of gebruik een andere kabel die turbocharge ondersteund.

Bron: https://forums.lenovo.com...urbocharging/td-p/4147405

Review QNAP TS-230 NAS

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Sommige telefoons laden alleen snel op als het scherm uitstaat. Heb je geprobeerd hem aan de lader te leggen en te kijken hoeveel procent er in een half uurtje bijkomt in de accu?

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-06 16:54
Hier kost het met een Z2 Play ook vaak een paar pogingen tot hij met Turbocharge wil laden.
Ik moet het in ieder geval iedere keer controleren, anders kun je na een uurtje gaan kijken en heb je er 3% bij...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• EuMat
Er komt amper 1 procent bij in een half uurtje. Moet de turbocharger zijn. Als ik die van mijn vrouw gebruik, laadt hij wel snel op. Dus er zit niets anders op dan een nieuwe te kopen. Bedankt voor de reacties!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True