Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

USB-C op RTX2070, ook voor een 4K scherm?

Pagina: 1
Acties:

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-06 12:43
Weet iemand of de USB-C output op een RTX kaart ook voor een normale 4K scherm is of is deze alleen voor VR bestemd? Want dan haal ik er nog een 4K monitor bij.

Maar op het internet hebben ze het eigenlijk alleen over VR en Virtuallink.

• AltTabKeys
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18-06 16:02
Goed dat je daar over begint. Althans, over die USB-C poort.

Want, waar die nou voor dient is mij niet duidelijk.

Voor een Virtual Reality Headset snap ik. Maar wat is in godsnaam Virtual Link?
Ik heb al pogingen gedaan om het op te zoeken. Maar elke website zegt iets anders? De een zegt dat je een externe GPU kan aansluiten? De ander een extra ‘VRAM’ station?

Wat is het nou?

Iemand die kan helpen? 😋

:-)

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-06 12:43
Hmm, dus niet voor een externe monitor dus. Best vreemd toch? Ik had ook al gelezen dat iemand er een externe disk erop aan heeft gesloten en dat dat werkte. Maar nergens info te vinden of er gewoon een monitor aan kan terwijl het toch echt een GPU is :?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True