Toon posts:

Windows Tablet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• VSEC_Security
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18:09
Mijn vraag
Ik heb ooit bij de op=opvoordeelshop een windows 8.1 tablet gekocht. (intel 3735F 1.83Ghz Quadcore, 2GB RAM)
Werkte altijd prima voor puur streams te kijken en stond daarvoor naast de pc.
ik heb hem gisteren geupdate naar windows 10 en hij gaf tijdens de upgrade aan dat de intel display (r) driver waarschijnlijk niet goed compatible was. na dit is de setup door gegaan en toen hij voltooid was waren de touch punten echt zo belabberd, tik je in het midden reageert hij alsof je 5cm links of 5cm rechts touchd. hij ziet nu ook 1 vinger als 2 of meer touch aanrakingen tegelijk.
nu wil ik graag weer terug naar windows 8.1 wat wel prima werkte maar ik krijg op geen enkele manier dat ding geboot via een usb, en vanuit windows 10 zelf een iso van windows 8.1 of 8 draaien geeft ook geen succes.

het is een efi boot en ook zo de usb prepaired voor de boot maar hij word niet gezien. ik kan wel in de bios komen maar wat ik ook doe hij doet niks qua usb boot of interne iso boot.

Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10, maar wil naar 8.1/8

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
teveel, bios enteren. safeboot uit, quickboot uit intern iso openen via usb openen nergens word hij herkend.

Alle reacties

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:29
Je kan toch gewoon via instellingen-bijwerken en beveiliging-systeemherstel-terugkeren naar vorige versie doen?
Dan werkt alles terug zoals voor de update naar windows 10.

Je hebt daar 30 dagen tijd voor denk ik.

• VSEC_Security
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18:09
sn0w13 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:20:
Je kan toch gewoon via instellingen-bijwerken en beveiliging-systeemherstel-terugkeren naar vorige versie doen?
Dan werkt alles terug zoals voor de update naar windows 10.

Je hebt daar 30 dagen tijd voor denk ik.
die optie is er helemaal niet, had ik al naar gekeken. even een note: ik had bij win10 upgrade aangevinkt, behouden : NIETS.

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:29
En als je de pc opstart.
Daarna shift ingedrukt houden en opnieuw opstarten.
Dan kom je voor het opstarten van windows in een menu.
Kijk of je hier kan kiezen voor terug naar fabrieksinstellingen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee