Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor een kennis van me heb ik een pc in elkaar gezet die gebruikt gaat worden voor muziekproduceren
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget is 1300 euro voor complete desktop. Beeldscherm muis en toetsenbord komen er dus nog bij, maar hier zijn geen specifieke eisen voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
compleet nieuwe desktop incl. randaparatuur. externe geluidskaart en monitoren zijn er al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ikzelf heb geen ervaring met een pc specifiek voor produceren, maar ik dacht dat vooral processor belangrijk is voor plugins etc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk, ben zelf gewend met intel te werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nvt
Ga je overklokken?
Er gaat niet overklokt worden
Wat verwacht je van ons?
Is de setup compleet zo, en zijn er nog verbeter punten tav prijs/kwaliteit. en past alles bij elkaar zoals ik het had gedacht
Bedankt alvast!
Voor een kennis van me heb ik een pc in elkaar gezet die gebruikt gaat worden voor muziekproduceren
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget is 1300 euro voor complete desktop. Beeldscherm muis en toetsenbord komen er dus nog bij, maar hier zijn geen specifieke eisen voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
compleet nieuwe desktop incl. randaparatuur. externe geluidskaart en monitoren zijn er al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ikzelf heb geen ervaring met een pc specifiek voor produceren, maar ik dacht dat vooral processor belangrijk is voor plugins etc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk, ben zelf gewend met intel te werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nvt
Ga je overklokken?
Er gaat niet overklokt worden
Wat verwacht je van ons?
Is de setup compleet zo, en zijn er nog verbeter punten tav prijs/kwaliteit. en past alles bij elkaar zoals ik het had gedacht
Bedankt alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 369,97 | € 369,97 |
| 1 | ASRock B360 Pro4 | € 93,50 | € 93,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP | € 176,18 | € 176,18 |
| 1 | WD Black SATA 6Gb/s WD5000LPLX, 500GB | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 2 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C10 | € 96,- | € 192,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 105,95 | € 105,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.142,35 | |