Ik probeer al enkele dagen mijn TV (pos9002) aan te sturen met Google Home maar ik merk dat de Philips daar weinig zin in heeft.
Commando's die ondermeer getest zijn zijn
Netflix starten - deze werkt niet
Youtube openen - deze werkt wel
Tv uitzetten - deze werkt niet
Tv aanzetten - deze werkt niet
De home zegt wel dat het de tv uit wil schakelen maar dat de TV het mogelijk niet ondersteund. Ik heb de instelling dat chromecast kan regelen dat de tv aan/uit kan al ingeschakeld....
Netflix idem: hij zegt dat hij het signaal wel doorgeeft maar zegt daarna gelijk kan netflix niet inschakelen op tv, gebruik afstandsbediening. Komt het misschien omdat mijn Gmail niet overeenkomt met het netflix account? Wij hebben een familie abbo nml.
Tevens is de TV bekabeld aangesloten omdat 4k anders hapert op tv. De home is uiteraard op de wifi.
Werkt dit geheel nou gewoon niet vlekkeloos op Philips of doe ik iets fout?
Commando's die ondermeer getest zijn zijn
Netflix starten - deze werkt niet
Youtube openen - deze werkt wel
Tv uitzetten - deze werkt niet
Tv aanzetten - deze werkt niet
De home zegt wel dat het de tv uit wil schakelen maar dat de TV het mogelijk niet ondersteund. Ik heb de instelling dat chromecast kan regelen dat de tv aan/uit kan al ingeschakeld....
Netflix idem: hij zegt dat hij het signaal wel doorgeeft maar zegt daarna gelijk kan netflix niet inschakelen op tv, gebruik afstandsbediening. Komt het misschien omdat mijn Gmail niet overeenkomt met het netflix account? Wij hebben een familie abbo nml.
Tevens is de TV bekabeld aangesloten omdat 4k anders hapert op tv. De home is uiteraard op de wifi.
Werkt dit geheel nou gewoon niet vlekkeloos op Philips of doe ik iets fout?