Dynalink IS128PH in Windows ME

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik heb al een tijdje de Dynalink IS128PH (ISDN kaartje dus), en draai ook al geruime tijd Windows ME. Omdat Windows ME kut is, formatteer ik ongeveer eens in de 2 maanden m'n hele c-schijf. Normaal gesproken heb ik dan maar een uurtje nodig om die ISDN kaart aan de praat te krijgen (oude drivers installeren, oude drivers weghalen, nieuwe installeren, RVS COM er over, oude drivers eraf, nieuwe erop, RVS COM er af enzovoort) en dan doet 'ie het ook gewoon. Maar deze keer is het dus anders. Ik krijg 'em met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb de oude bijgeleverde drivers geprobeerd. De nieuwere drivers ook, en gister heb ik de allernieuwste gedownload (ik dacht van eind 2000). Maar nog steeds wil dat ding niet werken. Is er iemand die ook die kaart heeft, en Windows ME en 'em wel aan de praat heeft gekregen? Of denk iemand een oplossing te hebben voor dit probleem??

Mother, will they like this song?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Kijk eens op de website van dynalink, staat een heel mooi verhaal hoe je hem WEL moet installen. Je bent dus niet de enige die daar probs mee heeft..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

hm dan vraag ik me toch af wat je allemaal aan het doen bent ik heb die kaart ook en heb um binnen 5 seconden geinstalled als het moet..voor WinME de Win98 drivers op de cd en voor 2k gewoon de 2k drivers van de cd..werkt perfect bij mij