Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• innitje
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
Mijn vraag

Sinds een paar dagen hebben we een nieuwe TV (Philips pus6703), hierbij hebben we ook een nieuwe apple tv 4k gekocht. Alles werkt perfect alleen is er 1 groot probleem namelijk; Tijdens het tv kijken via HDMI 1 met ziggo schakelt de TV na enkele minuten spontaan over op Apple TV (HDMI 3). Dit gebeurt zonder dat iemand Apple TV activeert of met zijn iPhone koppelt met Apple TV. Philips gebeld met de vraag wat we eraan konden doen, en zij zeiden dat ze het niet wisten en we misschien wel aluminium folie tussen de tv en apple tv moesten doen. Apple gebeld en zij wisten het ook niet en hadden dit probleem ook nooit eerder gehoord. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Apple TV 4K
Philips PUS6703
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Apple TV opnieuw naar fabrieksinstellingen gedaan, werkte niet.
Alle iPhones ontkoppeld.
...

Beste antwoord (via innitje op 24-11-2018 17:44)

• elrondsurion
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Maakt de tv de Apple TV misschien wakker over de Easylink (HDMI-CEC) verbinding?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• elrondsurion
  • Nu online
Maakt de tv de Apple TV misschien wakker over de Easylink (HDMI-CEC) verbinding?

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

bonzz.netninja

business analist

Je geeft niet zo heel veel informatie helaas over hoe jij je apple tv gebruikt. Zet je hem wel in sluimerstand?
https://support.apple.com/nl-nl/HT204332

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Geensnor.nl kluswebsite | | Omloop de Snor 2019

• innitje
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
elrondsurion schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:13:
Easylink uitgezet en geen last meer van, heel erg bedankt! Is dat easylink nog ergens anders voor nodig?

• Afvalzak
  • Laatst online: 07:11

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Easylink zorgt ervoor dat je tv automatisch op het goede kanaal springt als je een randapparaat aanzet. Blijkbaar geeft de Apple TV iets te vaak een seintje dat hij aangaat ;)

Ook zorgt het ervoor dat je een bluray speler kan bedienen met de afstandsbediening van je tv. Als je dat niet nodig hebt is er niets aan de hand ;)

Last.fm | Code Talks

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True