Hallo allemaal,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een systeem samenstellen dat futureproof is, de nieuwste games kan draaien op meerdere schermen tegelijk en op 1440p. Idealiter wil ik 3 monitors gebruiken om mee te gamen en zodat ik ook kan thuiswerken. Hierbij zal er af en toe wat videobewerking op het systeem gaan plaatsvinden. Dit zal verschillen van materiaal afkomstig vanaf de camera van smartphones, DVD's en materiaal vanaf het internet. (Variabele resoluties, dus.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 - 2500 euro, ex randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat vind ik lastig in te schatten. Ik weet vooral welk resultaat ik wil (wat het systeem moet kunnen), maar qua samenstelling heb ik weinig idee.
Hieronder zien jullie een configuratie die ik heb gepikt uit de post van Kruz (bedankt nog!), omdat die qua eisen redelijk overeen leek te komen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alles draait om performance, wat mij betreft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een laag geluidsniveau
Ga je overklokken?
Nee. Daar heb ik nul ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Feedback op de onderstaande onderdelen, bijsturing wanneer dit afwijkt van wat ik wil gaan bereiken met het nieuwe systeem en eventuele betere suggesties waar deze van toepassing zijn.
Kort samengevat wil ik graag weten of dit een optimale setup is en zo nee, waar ik eventueel aanpassingen moet doorvoeren.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een systeem samenstellen dat futureproof is, de nieuwste games kan draaien op meerdere schermen tegelijk en op 1440p. Idealiter wil ik 3 monitors gebruiken om mee te gamen en zodat ik ook kan thuiswerken. Hierbij zal er af en toe wat videobewerking op het systeem gaan plaatsvinden. Dit zal verschillen van materiaal afkomstig vanaf de camera van smartphones, DVD's en materiaal vanaf het internet. (Variabele resoluties, dus.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 - 2500 euro, ex randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat vind ik lastig in te schatten. Ik weet vooral welk resultaat ik wil (wat het systeem moet kunnen), maar qua samenstelling heb ik weinig idee.
Hieronder zien jullie een configuratie die ik heb gepikt uit de post van Kruz (bedankt nog!), omdat die qua eisen redelijk overeen leek te komen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alles draait om performance, wat mij betreft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een laag geluidsniveau
Ga je overklokken?
Nee. Daar heb ik nul ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Feedback op de onderstaande onderdelen, bijsturing wanneer dit afwijkt van wat ik wil gaan bereiken met het nieuwe systeem en eventuele betere suggesties waar deze van toepassing zijn.
Kort samengevat wil ik graag weten of dit een optimale setup is en zo nee, waar ik eventueel aanpassingen moet doorvoeren.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i9-9900K Boxed | € 634,50 | € 634,50 |
1 | Gigabyte Z390 Aorus Elite | € 179,05 | € 179,05 |
1 | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 838,95 | € 838,95 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 58,- | € 58,- |
1 | Fractal Design Define C | € 73,89 | € 73,89 |
1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 54,- | € 54,- |
1 | Alpenföhn WingBoost2 - Deep Orange, 140mm | € 13,18 | € 13,18 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,- | € 135,- |
1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
1 | Crucial MX500 m.2 1TB | € 144,65 | € 144,65 |