Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Converter stekker van stuur naar USB

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• kevinsneek
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 26-11-2018
Mijn vraag
Ik ben het kabeltje van mijn Thrustmaster Leather Edition kwijt wat je op het eind van de kabel zet, en die dan convert naar de USB van de xbox. Heeft iemand enig idee of dit los te verkrijgen is? Ik heb evt een foto, maar geen idee hoe ik deze upload in dit forum...

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
Deze? http://shop.thrustmaster....s/t-rj12-usb-adapter.html

Allicht zou je eens contact kunnen zoeken met een grote Nederlandse supplier van racestuurtjes zoals www.playseat.nl ?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• kevinsneek
Nee die is het niet, hij heeft typenummer B00F34UDPU ben ik achter.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
kevinsneek schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:08:
Nee die is het niet, hij heeft typenummer B00F34UDPU ben ik achter.

Even een Gamemania bellen ofzo? Het is een accesoire voor de 360 dus lijkt me lastig(er) nog nieuw te krijgen bij de MM ofzo.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• kevinsneek
Hmm ja die maar eens contacten, heb thrustmaster en playseat ook al geprobeerd. Die reactie ook maar afwachten.

• Yannick97
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 15:27
kevinsneek schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:11:
Hmm ja die maar eens contacten, heb thrustmaster en playseat ook al geprobeerd. Die reactie ook maar afwachten.
Volgens mij heb ik deze nog!

Ik zou het even moeten checken, want de controller ligt nog op het werk omdat een collega deze geleend had. Maandag kan ik controleren of het inderdaad die stekker is, opsturen wordt dan echter wel pas op zijn vroegst donderdag of vrijdag. Ivm werkzaamheden in het buitenland.

Als het die stekker is kun je deze wat mij betreft incl. controller overnemen voor weinig geld. ;)

Stuur me even een persoonlijk bericht.

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True