Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

AV Receivers en 1440p resolutie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Razkin
  • Registratie: oktober 1999
  • Nu online
Er is bijzonder weinig te vinden of receivers ook 1440p accepteren vanaf een PC. De vraag wordt regelmatig gesteld, maar er vloeien nooit duidelijke antwoorden uit. Het meest voorkomende antwoord is dat 1440p geen typische TV resolutie is en dat je daardoor ondersteuning kan vergeten.Ik ben een enkele keer tegen gekomen dat er bepaalde Yamaha receivers zijn die dit doen en ik meen me te herinneren te hebben gelezen dat 4K Denon receivers elke resolutie accepteren zolang deze de max spec niet overschrijd. Dit laatste kan ik echter niet langer terug vinden.

Mijn Denon X1000 doet het iig niet en heeft daarnaast het probleem dat vnl het linker kanaal achter wegvalt. Deze Black Friday dan ook een Onkyo 676 besteld ter vervanging daar deze met €329,- scherp geprijsd was, heeft iemand toevallig specifiek ervaring met deze receiver en 1440p?

Ervaringen met overige modellen tot 1000,- zijn welkom.

iRacing Profiel

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True