Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• roando00
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 24-11-2018
Mijn vraag
...ik heb een logitech G231 prodigy headset gekocht voor mijn zoon hij kan zijn vrinden horen maar zijn vrinden horen hem niet ik heb van alles gezocht maar ik vind de oplossing niet kan iemand mij helpen aub

met een simple oortelefoon det het wel maar dit niet
met vriendelijk groeten
...

Alle reacties

• Grumpmeister
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19-04 21:18
Hele stomme suggestie, maar bij het volume regelaartje van de headset, staat deze niet op mute?

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True