Mijn vraag
Gister heb ik een pc in elkaar gezet en alles mooi fijn het werkt, behalve de aura/rgb whatever asus het ook noemt. Op de z390-f is het io shield er standaard al op gemonteerd maar werkt de verlichting ervan niet. Weet iemand hoe ik dit oplos? Moet ik vanuit het moederbord een kabel naar het io shield installeren? Heb overal al gezocht en wanneer ik maar rog of strix of z390 intyp is het gelijk dat het een webshop die me het weer wil verkopen. Heb geen zin om het terug te brengen want de cooler erop krijgen heeft me al genoeg moeite gekost.
Relevante software en hardware die ik gebruik
heb aura software geprobeerd, zonder positieve resultaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aura software (herinstallatie ook)
Bios alles gezienaan/uit gezet lukte niet.
Ik ben ten einde raad jongens wat moet ik hier nu mee?
Gister heb ik een pc in elkaar gezet en alles mooi fijn het werkt, behalve de aura/rgb whatever asus het ook noemt. Op de z390-f is het io shield er standaard al op gemonteerd maar werkt de verlichting ervan niet. Weet iemand hoe ik dit oplos? Moet ik vanuit het moederbord een kabel naar het io shield installeren? Heb overal al gezocht en wanneer ik maar rog of strix of z390 intyp is het gelijk dat het een webshop die me het weer wil verkopen. Heb geen zin om het terug te brengen want de cooler erop krijgen heeft me al genoeg moeite gekost.
Relevante software en hardware die ik gebruik
heb aura software geprobeerd, zonder positieve resultaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aura software (herinstallatie ook)
Bios alles gezienaan/uit gezet lukte niet.
Ik ben ten einde raad jongens wat moet ik hier nu mee?