Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Denver TAC-70072K] wifi valt weg na verbinden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Annel92
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 30-11-2018
Voor mijn nichtje is een Denver android aangekocht.

Ik probeer de tablet te verbinden met een wifi netwerk en het verbinding maken op zich lukt ook wel, maar zodra ik de browser of een andere app open die internet nodig heeft valt de verbinding meteen weer weg.
Het signaal is sterk genoeg, er zijn geen problemen met de router. Bij verbinding met een ander netwerk gebeurt precies hetzelfde.

- Tijd en datum kloppen
- Wifi is reeds aan en uit gezet
- Tablet is terug gezet naar fabrieksinstellingen
- Airplane mode is aan en uit gezet

Niets van dit alles werkt, iemand nog een idee?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True