Amiga op TV??

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gustafa
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb mijn oude amiga teruggevonden (zat ergens in een doos verstopt). Ik heb echter mijn monitor die erbij zat verkocht toendertijd, maar de kabel om aan de monitor aan te sluiten heb ik nog wel. Deze kabel heeft aan de ene kant een D-connector en aan de andere kant scart. Maar als ik hem aansluit op de TV zie ik enkel rotzooi :'(, en dit op twee verschillende tv's. Iemand een ideetje hoe ik goed beeld kan krijgen??
Thnx

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 16:40

Simkin

Bzzzzz

Ik had een speciaal tussenstuk zodat ik elke TV er op aan kon sluiten. Maar ik weet niet of die nog in de omloop zijn

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:46

Nicap

Tsssk....

Een RF-modulator was dat. Die dingen zijn vast nog wel ergens te krijgen. Maar op de modernere TV's zul je ze toch ook aan moeten kunnen sluiten. Ik kon het ook op m'n 14 jaar oude sharp. Bijna elke TV met scar-aansluiting kan RGB aan.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
:? Ik connect mijn Amiga op elke tv die ik wil... Niet dat ik het nog steeds doe (zou wel stoer zijn trouwens :)) maar het kán wel.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Amiga was een leuk speeltje.. spectrum ook trouwens en de 468 ook wel :)

• gustafa
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
Mijn tv heeft scart en tulp. Hij zal het dan wel gewoon niet aankunnen. Thanx anyway.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=8] :).

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

M'n Amiga 1000 kan wel op tv,via tulpstekker op de Amiga. (8>
maar wat jij hebt zal wel een 500 zijn?

En m'n ZX-81 kan via dezelfde manier op de tv. :P

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Pagina: 1