Mijn eerste Gaming PC 1500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1144275

Topicstarter
Aloha

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 324,99€ 324,99
1MSI B450 Gaming Pro Carbon AC€ 137,15€ 137,15
1MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G OC€ 579,-€ 579,-
1Fractal Design Define C Window€ 78,99€ 78,99
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3200C16€ 146,80€ 146,80
1BitFenix Whisper BWG550M€ 90,-€ 90,-
1Samsung 860 EVO 1TB€ 151,95€ 151,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.508,88

Ok ik heb veel gelezen op dit website voordat ik dit hier kwam. Maar ik ben erg nieuw in dit.
Dus neem mijn “sample vragen” niet kwalijk ☺️

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel racing games, Overwatch en soms Battlefield
Mijn zus bewerk video's. Soms hogere resoluties

Wat mag het systeem gaan kosten?
€1550,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben een 1440p,120hz monitor

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet kunnen zien of deze (moederboord?) Wifi heeft. Ik wil ene met Wifi

Bij RTX 2070 OC, staat OC voor Overclocked? Zou het sterkere koeling nodig hebben?

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb voor 16gb RAM gegaan. Hoeveel slots heeft deze? Kan ik straks nog 16gb toevoegen?

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop om geduld. Ik weet hier weinig over :)
En ik hoop snel alle componenten te kunnen bestellen

Bedankt xx

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THOOSJE2005
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-06 17:49
Hey,

deze pc ziet er zeer goed uit! Ik raad misschien wel aan om een iets krachtigere voeding te nemen. Voor als je ooit wil upgraden. Dit is nu net genoeg. Er zit wifi en bluetooth ingebouwd op het moederbord. Ik raad ook wel aan om een beter koeler te gebruiken en geen stock koeler van AMD als je video's gaat bewerken etc. De OC bij de GPU staat voor 'overclocked' dan is hij iets sneller. Je zou eventueel ook een iets goedkopere CPU kunnen pakken want ik weet niet echt of je 8 cores nodig hebt. Eventueel kan je ook wat besparen door goedkopere opslag te kopen en niet 1 TB SSD. Maar dit hangt ervan af of je zeer snelle opslag wilt of niet. Ook zou ik zeker in de case nog 1 fan extra steken. De ram zijn 2 stick en je kan er maximum 4 op je moederbord zetten. Je kan dus nog 16GB ram er bij steken. (Maximum 64Gb in totaal) Voor de rest ziet alles er super uit! Als je nog hulp nodig hebt met bouwen of samenstellen kan u mij altijd contacteren.

Aan de andere tweakers: verbeter mij als ik iets fout zeg :)

[ Voor 6% gewijzigd door THOOSJE2005 op 24-11-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
THOOSJE2005 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:41:
Hey,

deze pc ziet er zeer goed uit! Ik raad misschien wel aan om een iets krachtigere voeding te nemen. Voor als je ooit wil upgraden. Dit is nu net genoeg. Er zit wifi en bluetooth ingebouwd op het moederbord. Ik raad ook wel aan om een beter koeler te gebruiken en geen stock koeler van AMD als je video's gaat bewerken etc. De OC bij de GPU staat voor 'overclocked' dan is hij iets sneller. Je zou eventueel ook een iets goedkopere CPU kunnen pakken want ik weet niet echt of je 8 cores nodig hebt. Eventueel kan je ook wat besparen door goedkopere opslag te kopen en niet 1 TB SSD. Maar dit hangt ervan af of je zeer snelle opslag wilt of niet. Ook zou ik zeker in de case nog 1 fan extra steken. De ram zijn 2 stick en je kan er maximum 4 op je moederbord zetten. Je kan dus nog 16GB ram er bij steken. (Maximum 64Gb in totaal) Voor de rest ziet alles er super uit! Als je nog hulp nodig hebt met bouwen of samenstellen kan u mij altijd contacteren.

Aan de andere tweakers: verbeter mij als ik iets fout zeg :)
Hoi hoi

- Zou 650w voeding beter werken? Bijv Seasonic Focus Plus 650 Gold

- Zou dit koeler erbij passen Noctua NH-U14S het heeft goede reviews hier.

- Kun je met helpen met het kiezen van “een extra fan” die je noemt? Want ik dacht dat die koeler het fan was hihi

- De CPU wil ik wat “futureproof” houden.
Of zeg je: voor een gamer, is het beter een goedkopere CPU te kiezen en de extra geld in grafische kaart te steken. Bijv de 2070Ti (als het bestaat) of de 2080?

Omdat zij videos wilt bewerken, voor de grote SSD betaalt mn zus, dus.. ;)

En het is lief van je dat je ook bij het bouwen wilt helpen ^^ dank je

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ten eerste welkom op GoT. Ten tweede is dit behoorlijk goed voor een eerste poging. :)

Maar je vragen:
-Moederbord heeft zeker WiFi. In het algemeen is het een vrij goed moederbord waar je gerust een 2700X urenlang video's kan laten redenen. Dat is beduidend zwaarder voor je computer dan simpelweg een game spelen. Een andere koeler heb je ook niet echt nodig. Met een andere koeler zal de processor iets hogere clocksnelheden vasthouden. Het is alleen niet nodig.
-Die RTX2070 is overclocked vanuit de fabriek. Bij een RTX betekent het ook dat het een iets betere kwaliteit chip is, waardoor die net wat hogere clockspeeds haalt.
-Je kan zeker nogmaals 16GB erbij plaatsen. Ik zou voor de zekerheid eerder pricewatch: G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB kopen dan het Corsair setje. Van die Corsair setjes bestaan vele varianten, en sommige werken niet goed met een Ryzen CPU. Dan kan je handmatig gaan instellen, maar ik denk dat dit niet aan de orde is. Beter dat je gewoon een setje haar XMP profiel kan activeren en dat het werkt. :)
-De Bitfenix voeding die je nu hebt gekozen is uitstekend. Meer dan voldoende voor je computer.
-Qua SSD kan je pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB nog overwegen. Iets goedkoper, maar niet merkbaar langzamer of slechter dan de 860 EVO. Verder overweeg een 2TB HDD als je ook aan videobewerking doet. Bijvoorbeeld pricewatch: Seagate Barracuda, 2TB.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THOOSJE2005
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:25:
Ten eerste welkom op GoT. Ten tweede is dit behoorlijk goed voor een eerste poging. :)

Maar je vragen:
-Moederbord heeft zeker WiFi. In het algemeen is het een vrij goed moederbord waar je gerust een 2700X urenlang video's kan laten redenen. Dat is beduidend zwaarder voor je computer dan simpelweg een game spelen. Een andere koeler heb je ook niet echt nodig. Met een andere koeler zal de processor iets hogere clocksnelheden vasthouden. Het is alleen niet nodig.
-Die RTX2070 is overclocked vanuit de fabriek. Bij een RTX betekent het ook dat het een iets betere kwaliteit chip is, waardoor die net wat hogere clockspeeds haalt.
-Je kan zeker nogmaals 16GB erbij plaatsen. Ik zou voor de zekerheid eerder pricewatch: G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB kopen dan het Corsair setje. Van die Corsair setjes bestaan vele varianten, en sommige werken niet goed met een Ryzen CPU. Dan kan je handmatig gaan instellen, maar ik denk dat dit niet aan de orde is. Beter dat je gewoon een setje haar XMP profiel kan activeren en dat het werkt. :)
-De Bitfenix voeding die je nu hebt gekozen is uitstekend. Meer dan voldoende voor je computer.
-Qua SSD kan je pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB nog overwegen. Iets goedkoper, maar niet merkbaar langzamer of slechter dan de 860 EVO. Verder overweeg een 2TB HDD als je ook aan videobewerking doet. Bijvoorbeeld pricewatch: Seagate Barracuda, 2TB.
Hey,

ik zou toch wel een andere voeding aanraden. Als je via: http://www.coolermaster.com/power-supply-calculator/ alle uitrekent zou deze pc 500 watt verbruiken. Als je ooit zou willen upgraden koop je toch best een andere PSU. Sommige 650w PSU zijn gewoon evenduur.

Wat je van de opslag zegt vind ik ook. Een extra koeler is inderdaad niet noodzakelijk maar als je video's gaat bewerken en jouw CPU een langere levensduur wilt geven zou ik er toch een kopen. Je kan altijd eerst zonder proberen en daarna kan je eventueel een bij kopen.

Met de extra fan bedoel ik gewoon een die je aan jouw case hangt voor een beter airflow. Dit kan een fan zijn van 5 euro of van 20 euro ofzo dit maakt niet zo veel uit welke. Je moet wel kijken dat ze niet te luid zijn en weinig rotaties per minuut hebben (RPM)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

THOOSJE2005 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:34:
[...]

Hey,

ik zou toch wel een andere voeding aanraden. Als je via: http://www.coolermaster.com/power-supply-calculator/ alle uitrekent zou deze pc 500 watt verbruiken. Als je ooit zou willen upgraden koop je toch best een andere PSU. Sommige 650w PSU zijn gewoon evenduur.
Die calculators zijn onzin. ;)
Een 2700X die je werkelijk op haar staart trapt met een overclock zal 180W verbruiken. De RTX2070 zal 170W verbruiken dus voor de overkill rekenen we 200W. De rest van je PC 100W, wat ook overkill is. Kom je op 480W, wat een totale overkill waarde is. Dit systeem zal al goed draaien op een goede 450W voeding. 650W heb je echt niet nodig. :P
Wat je van de opslag zegt vind ik ook. Een extra koeler is inderdaad niet noodzakelijk maar als je video's gaat bewerken en jouw CPU een langere levensduur wilt geven zou ik er toch een kopen. Je kan altijd eerst zonder proberen en daarna kan je eventueel een bij kopen.
CPU's gaan gewoon niet kapot. Je processor overleeft regelmatig elk ander onderdeel van je PC met gemak. Beetje warmte doet weinig, en een 2700X is ook geen heethoofd. Maar je kan altijd een pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition kopen. Prijs/kwaliteit van die koeler is gewoon uitstekend.
Met de extra fan bedoel ik gewoon een die je aan jouw case hangt voor een beter airflow. Dit kan een fan zijn van 5 euro of van 20 euro ofzo dit maakt niet zo veel uit welke. Je moet wel kijken dat ze niet te luid zijn en weinig rotaties per minuut hebben (RPM)
Of dat je niet te veel ventilatoren hebt, waardoor die gezamenlijk wel luidruchtig worden. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THOOSJE2005
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:47:
[...]

Die calculators zijn onzin. ;)
Een 2700X die je werkelijk op haar staart trapt met een overclock zal 180W verbruiken. De RTX2070 zal 170W verbruiken dus voor de overkill rekenen we 200W. De rest van je PC 100W, wat ook overkill is. Kom je op 480W, wat een totale overkill waarde is. Dit systeem zal al goed draaien op een goede 450W voeding. 650W heb je echt niet nodig. :P

[...]

CPU's gaan gewoon niet kapot. Je processor overleeft regelmatig elk ander onderdeel van je PC met gemak. Beetje warmte doet weinig, en een 2700X is ook geen heethoofd. Maar je kan altijd een pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition kopen. Prijs/kwaliteit van die koeler is gewoon uitstekend.

[...]

Of dat je niet te veel ventilatoren hebt, waardoor die gezamenlijk wel luidruchtig worden. ;)
Ik ben er net ook achter gekomen via PcPartpicker. Volgens hun verbruikt de pc maar 340w. De PSU is dus meer dan genoeg!

Met een fan bedoel ik wel maar 1! Geen 5 ofzo. Het verschil ga je echt niet horen (tenzij je een luide fan koopt)

En van de CPU koeler zou ik ook inderdaad eerst gewoon met de stock koeler het doen. Als je echt merkt dat het te warm wordt kan je altijd er een kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THOOSJE2005
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 326,-€ 326,-
1G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB€ 117,50€ 117,50
1Samsung 860 EVO 1TB€ 151,95€ 151,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.480,59

Dit is dan volgens mij de hele build + eventueell een extra fan (raad ik wel aan). Hierbij moet je ook nog 5 euro extra reken voor Windows.

Ik zou ook lijk DanielWW2 zegt er nog 2TB HDD bij steken. Dit kost ongeveer 50 euro extra.

Wil je de PC ergens laten bouwen of zelf bouwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is zo lief van jullie.
Ik ga alle berichten vanavond doornemen en ze met jullie discussiëren.
nu ff werken xx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THOOSJE2005
Anoniem: 1144275 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:53:
Dat is zo lief van jullie.
Ik ga alle berichten vanavond doornemen en ze met jullie discussiëren.
nu ff werken xx
Super! Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:25:

Maar je vragen:
Dank je beste Daniel,

Het lijkt een “goede eerst poging” omdat ik mn tabel van andere threads gekopieerd heb haha.

Bedankt voor het waarschuwen over het compatibiliteit van mn RAM. Ik zal het veranderen.

Mijn gaming laptop (die nu dood is) had een erg goede geluidskaart. Zit in deze (moederbord?) al een goede geluidskaart of zal ik kijken of ik er een bij moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
THOOSJE2005 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:51:

Dit is dan volgens mij de hele build + eventueell een extra fan (raad ik wel aan). Hierbij moet je ook nog 5 euro extra reken voor Windows.

Ik zou ook lijk DanielWW2 zegt er nog 2TB HDD bij steken. Dit kost ongeveer 50 euro extra.

Wil je de PC ergens laten bouwen of zelf bouwen?
Bedankt voor die duidelijke tabel. tis zo handig.

vriend van mn zus gaat het in elkaar zetten. Dus daar ben ik van af haha

Voor de fan heb ik de Noiseblocker BlackSilent XM-1, 40mm erbij gedaan. Zou dat erin passen?

Hieronder is mn laatste tabel denk ik

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 324,99€ 324,99
1Seagate Barracuda, 2TB€ 58,-€ 58,-
1Noiseblocker BlackSilent XM-1, 40mm€ 4,27€ 4,27
1Crucial MX500 2,5" 1TB€ 144,50€ 144,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.534,40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trixie24
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:11
De onboard geluidskaart is goed! 1 van de betere die standaard op moederborden zit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 1144275 Hi, Waarom heb je een 40mm Fan gekozen ?
De kast beschikt al over 2 goede Fans.Let wel op dat je nu een case hebt met afgesloten (deurtje)
Deze pricewatch: Fractal Design Meshify C - TG heeft gaas voor op

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hackus schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:06:
@Anoniem: 1144275 Hi, Waarom heb je een 40mm Fan gekozen ?
De kast beschikt al over 2 goede Fans.Let wel op dat je nu een case hebt met afgesloten (deurtje)
Deze pricewatch: Fractal Design Meshify C - TG heeft gaas voor op
Ah zoo! Dan ga ik ipv extra fan, die kast met gaas kiezen. Dank je wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 1144275 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:11:
[...]

Ah zoo! Dan ga ik ipv extra fan, die kast met gaas kiezen. Dank je wel ^^
Deze Fans zitten er in de kast pricewatch: Fractal Design Dynamic X2 GP-12 Zwart, 120mm 1 middenvoor en 1 achter

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Erg cool!

Nou, nu ziet mn tabel zo eruit 8)

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 326,-€ 326,-
1Seagate Barracuda, 2TB€ 58,-€ 58,-
1Fractal Design Meshify C - TG€ 86,90€ 86,90
1Crucial MX500 2,5" 1TB€ 144,50€ 144,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.539,05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat bestellen betreft, als de link van een verkoper op dit website te vinden is, betekent dat het goed vertrouwd is, kan ik voor de goedkoopste gaan, of zal ik beter een paar euros meer betalen en ene met veel sterren en goede reviews kiezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46
Anoniem: 1144275 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:47:
Wat bestellen betreft, als de link van een verkoper op dit website te vinden is, betekent dat het goed vertrouwd is, kan ik voor de goedkoopste gaan, of zal ik beter een paar euros meer betalen en ene met veel sterren en goede reviews kiezen?
Dat een webshop op Tweakers staat betekent niks, elke website kan zich hier aanmelden. Als je zekerheid wilt, dan kan je altijd beter gaan voor een webshop die (veel) goede reviews heeft.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hahn schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:49:
[...]

Dat een webshop op Tweakers staat betekent niks, elke website kan zich hier aanmelden. Als je zekerheid wilt, dan kan je altijd beter gaan voor een webshop die (veel) goede reviews heeft.
Awesome. Erg bedankt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THOOSJE2005
Anoniem: 1144275 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:47:
Voor het aankopen doe je best via de pricewatch en dan de eerste site. Voor alles eens na te kijken kan je het ook eens checken via PcPartPicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:32
THOOSJE2005 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:11:
[...]
Voor het aankopen doe je best via de pricewatch en dan de eerste site. Voor alles eens na te kijken kan je het ook eens checken via PcPartPicker
PC PartPicker is niet erg accuraat, het forum wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THOOSJE2005
mitsumark schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:22:
[...]

PC PartPicker is niet erg accuraat, het forum wel...
De prijzen zijn niet altijd accuraat maar je kan er eens naar kijken. Voor basis info is deze site wel handig (ook niet altijd). Het forum is ook niet altijd correct . Kortingen zijn rapper aangepast op pcpartpicker dan hier. Hier soms niet.

[ Voor 15% gewijzigd door THOOSJE2005 op 24-11-2018 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Na het kiezen van verkopers, dit is het uiteindelijke beeld. Maandag bestellen! WEEEEEEHHHHAAA

Ben zo blij ik was wakker al om 6u vanochtend hahaha

AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed = Megekko € 329,95

MSI B450 Gaming Pro Carbon AC = Azerty €140,45

MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G OC = Megekko € 579,-

Seagate Barracuda, 2TB = Megekko € 61,95

Fractal Design Meshify C TG = Azerty € 90,99

G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB = Azerty € 120,45

BitFenix Whisper BWG550M = Azerty € 104,90

"Crucial MX500 2,5"" 1TB" = Megekko €152,90

TOATL € 1580,59

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emphyr
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
Hallo,

Ik stuitte toevallig op je topic (en je enthousiasme). Zomaar een suggestie. Is het niet veel handiger om alles bij Azerty te bestellen? scheelt met Megekko bijna niks meeste prijzen zijn ook gelijk alleen de rtx2070 zit echt verschil in.

Je hebt dan alles bij één leverancier en je zou eventueel ook voor assemblage kunnen kiezen met 2 jaar garantie op het systeem voor 99,-

Ik heb indertijd ook mijn systeem hier met hulp virtueel laten samenstellen en alles bij Azerty besteld en ook daar laten assembleren. Binnen 5 dagen kon ik hem ophalen. (Raalte is uurtje rijden voor mij dus wel handig.)

Ik kon de assemblage van het systeem live op stream volgen en kreeg bij ophalen usbstick met daarop de stream ook gratis mee. (bijna 4 uur!)

Thuis zelf Windows ge-installeerd.

Alles draait nog steeds als een tierelier en heb de afgelopen 2 jaar geen enkel probleem gehad. Je kan ook proberen als je alles daar besteld om ze even te bellen en aan te kaarten dat sommige dingen bij Megekko goedkoper zijn en wie weet passen ze dan de prijs voor je aan.

Het is zeker niet mijn bedoeling reclame te maken maar ik dacht ik heb echt een hele goede positieve ervaring daar dus ik deel het even met je.

Veel succes en plezier toegewenst.

[ Voor 2% gewijzigd door Emphyr op 25-11-2018 11:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Emphyr schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:20:
Hallo,

Ik stuitte toevallig op je topic (en je enthousiasme). Zomaar een suggestie. Is het niet veel handiger om alles bij Azerty te bestellen? scheelt met Megekko bijna niks meeste prijzen zijn ook gelijk alleen de rtx2070 zit echt verschil in.

Je hebt dan alles bij één leverancier en je zou eventueel ook voor assemblage kunnen kiezen met 2 jaar garantie op het systeem voor 99,-

Ik heb indertijd ook mijn systeem hier met hulp virtueel laten samenstellen en alles bij Azerty besteld en ook daar laten assembleren. Binnen 5 dagen kon ik hem ophalen. (Raalte is uurtje rijden voor mij dus wel handig.)

Ik kon de assemblage van het systeem live op stream volgen en kreeg bij ophalen usbstick met daarop de stream ook gratis mee. (bijna 4 uur!)

Thuis zelf Windows ge-installeerd.

Alles draait nog steeds als een tierelier en heb de afgelopen 2 jaar geen enkel probleem gehad. Je kan ook proberen als je alles daar besteld om ze even te bellen en aan te kaarten dat sommige dingen bij Megekko goedkoper zijn en wie weet passen ze dan de prijs voor je aan.

Het is zeker niet mijn bedoeling reclame te maken maar ik dacht ik heb echt een hele goede positieve ervaring daar dus ik deel het even met je.

Veel succes en plezier toegewenst.
Waw er zijn zoveel ontzettend lieve mensen hier!

Gelukkig moest ik van mn pa tot maandag wachten voor het bestellen, en jij komt met dit geweldige advies.

Waw Een miljoen keer bedankt dat je de tijd nam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook speciale dank voor Thoosje, Daniel en andre Good Samaritans!! XXXXXXXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphyr
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
Waw er zijn zoveel ontzettend lieve mensen hier!

Gelukkig moest ik van mn pa tot maandag wachten voor het bestellen, en jij komt met dit geweldige advies.

Waw Een miljoen keer bedankt dat je de tijd nam!
Graag gedaan hoor en owja vergeten te vermelden. Toen ik de computer ophaalde kreeg ik uiteraard ook alle dozen, verpakkingen en gebruiksaanwijzingen mee. Zelfs het verpakkingsmateriaal waarin alle onderdelen oorspronkelijk zaten was keurig terug gestopt in de dozen. Ik vond het zeker leuk om ook al die mooie dozen van de onderdelen te bekijken en nadat ik daar klaar mee was paste alles in de grote doos van de Fractal kast.

Reuze handig wel want ik heb nu 1 grote doos op zolder staan met alles daarin wat bij het systeem hoort en hoef dus nooit te zoeken als ik iets wil weten of vervangen.

Bel ze maandag zowiezo even op, leg je lijstje bij hun neer vraag of alles op voorraad is en of ze wat aan het prijsverschil kunnen doen wbt de grafische kaart en of ze nog suggesties hebben.

Geef aan dat je staat te springen van vreugde en het systeem zo snel mogelijk wilt ophalen of laten verzenden.

Succes toegewenst en veel plezier!

[ Voor 1% gewijzigd door Emphyr op 25-11-2018 14:33 . Reden: leestekens ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Emphyr schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:28:
[...]

Graag gedaan hoor en owja vergeten te vermelden. Toen ik de computer ophaalde kreeg ik uiteraard ook alle dozen, verpakkingen en gebruiksaanwijzingen mee. Zelfs het verpakkingsmateriaal waarin alle onderdelen oorspronkelijk zaten was keurig terug gestopt in de dozen. Ik vond het zeker leuk om ook al die mooie dozen van de onderdelen te bekijken en nadat ik daar klaar mee was paste alles in de grote doos van de Fractal kast.

Reuze handig wel want ik heb nu 1 grote doos op zolder staan met alles daarin wat bij het systeem hoort en hoef dus nooit te zoeken als ik iets wil weten of vervangen.

Bel ze maandag zowiezo even op, leg je lijstje bij hun neer vraag of alles op voorraad is en of ze wat aan het prijsverschil kunnen doen wbt de grafische kaart en of ze nog suggesties hebben.

Geef aan dat je staat te springen van vreugde en het systeem zo snel mogelijk wilt ophalen of laten verzenden.

Succes toegewenst en veel plezier!
Haha zal ik zeker doen.
Ik ga ze zometeen de screenshot van mn tabel emailen, en vragen zoals je zei.

Das echt leuk om al die dozen te hebben. Ik zal ze zelfs in mijn kamer in zichtbaare kast tonen haha.

Dank je!!!
Pagina: 1