Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Battlefield 5 om mee te beginnen. Eventueel later andere games. (Er moet ruimte zijn voor eventuele upgrades over x jaar) Aangezien mijn monitor 60hz is ben ik van plan 1080 te gamen maar het liefst met mooie graphics (high+) en goede fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1500 ong. (incl assemblage, garantie en windows 10)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt aangezien ik een volledige geassembleerde/of kant en klare pc wil kopen waar garantie op zit.
1 TB HD kan ik er later instoppen die heb ik nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I5 9600k (the dream) of de prima I5 8600k
Passend moederbord bij processor met goede koeler
Geforce 1060 x gaming / Geforce 1070 (2070 lijkt me overkill voor wat ik wil)
16 gb ddr 4 met liefst 3000 (is 2666 genoeg)?
500gb ssd
passend voeding
Eventueel een nieuwe 144hz monitor (indien dit het waard is?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Normaal ben ik een grotere fan van Intel & Geforce. Maar indien jullie binnen dit prijssegment suggesties hebben voor een betere AMD/Radeon sta ik voor open.
Ga je overklokken?
Later eventueel wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor een mooie setup PC/monitor en advies over onderstaande deal.
Aangezien ik een kant en klare/geassembleerde pc wil met garantie ben ik beperkt tot 1 leverancier wat het het natuurlijk duurder/moeilijker maakt. De volgende PC heb ik als Black Friday deal gevonden en kwam aardig in de buurt. Vinden jullie deze pc goed geprijsd?
watergekoelde Intel Core i5 9600K 6-Core 3.7Ghz (turbo: 4.6Ghz) snelle Nvidia Geforce GTX 1070 8GB GDDR5 grafische kaart 240GB SSD 1TB HDD 16GB DDR4 (excl windows 80e)
van Prijs: €1.529,99 voor €1.229,99
Alvast heel erg bedankt. Mocht ik jullie nog van enige informatie kunnen voorzien dan geef ik dit graag.
Gamen, Battlefield 5 om mee te beginnen. Eventueel later andere games. (Er moet ruimte zijn voor eventuele upgrades over x jaar) Aangezien mijn monitor 60hz is ben ik van plan 1080 te gamen maar het liefst met mooie graphics (high+) en goede fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1500 ong. (incl assemblage, garantie en windows 10)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet echt aangezien ik een volledige geassembleerde/of kant en klare pc wil kopen waar garantie op zit.
1 TB HD kan ik er later instoppen die heb ik nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I5 9600k (the dream) of de prima I5 8600k
Passend moederbord bij processor met goede koeler
Geforce 1060 x gaming / Geforce 1070 (2070 lijkt me overkill voor wat ik wil)
16 gb ddr 4 met liefst 3000 (is 2666 genoeg)?
500gb ssd
passend voeding
Eventueel een nieuwe 144hz monitor (indien dit het waard is?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Normaal ben ik een grotere fan van Intel & Geforce. Maar indien jullie binnen dit prijssegment suggesties hebben voor een betere AMD/Radeon sta ik voor open.
Ga je overklokken?
Later eventueel wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor een mooie setup PC/monitor en advies over onderstaande deal.
Aangezien ik een kant en klare/geassembleerde pc wil met garantie ben ik beperkt tot 1 leverancier wat het het natuurlijk duurder/moeilijker maakt. De volgende PC heb ik als Black Friday deal gevonden en kwam aardig in de buurt. Vinden jullie deze pc goed geprijsd?
watergekoelde Intel Core i5 9600K 6-Core 3.7Ghz (turbo: 4.6Ghz) snelle Nvidia Geforce GTX 1070 8GB GDDR5 grafische kaart 240GB SSD 1TB HDD 16GB DDR4 (excl windows 80e)
van Prijs: €1.529,99 voor €1.229,99
Alvast heel erg bedankt. Mocht ik jullie nog van enige informatie kunnen voorzien dan geef ik dit graag.