franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik kan het zo even snel niet in een reactie reproduceren.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Intentionally left blank
1
2
3
| [*]Not in a list [list][*]In a list[/list] [*]Not in a list |
Ik zal eens kijken wat daar nu precies fout gaat in de parser
Intentionally left blank
Snel opgepakt en opgelost voor iets wat ik rond half twee in de nacht plaatste
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Het ging om de combinatie van delen van de post. Eea heeft te maken met de afwijkende nesting-rules wanneer een list-item binnen of buiten een [list]-tag wordt gebruikt.franssie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:25:
Dan even de tweaker vraag, waarom werkte het niet in de topic start, maar ging het wel goed in een reactie?
Intentionally left blank
In je reactie deed je niet <bullet><list><bullet>, wat de trigger is voor de fout, zoals Crisp al liet zien hierboven. Doe je <bullet><list> dan gaat het nog, draai je het om, dan werkt het ook nog. Maar de specifieke combinatie dus niet.franssie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:25:
Dan even de tweaker vraag, waarom werkte het niet in de topic start, maar ging het wel goed in een reactie?
Maar wat ik niet snapte (of ik begrijp jullie antwoorden verkeerd) is wat @Hero of Time ook opmerkte dat het niet reproduceerbaar leek in een reactie. Maar ik merk dat als ik de code nu in deze TS stop het wel werkt. Er leek dus een inconsequentie te zitten tussen het parsen van code in het eerste bericht en een reply.
Dus het is al opgelost of er zat al een rafetje in de code voor de sectie van fysieke winkels (ik had niet de hele TS getest).
Hoe dan ook het lijkt te werken, top. Mede namens de Vinyl fans
• Dit is een bullet buiten een list tag.
- [*]En dit is dus met een list. [*][url=https://tweakers.net]Tweakers homepage link[/url]
De link in de list zou nu dus niet moeten werken. Zou een van de bullets voor of na de list er niet staan, dan gaat het wel goed.
Nee, je snapte niet waarom het in een reactie wel gewoon werkte. En dat heb ik juist aangetoond dat het daar ook gewoon gebeurt.franssie schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:47:
Dat deel was me al duidelijk maar dank!
Toen ik zei het niet zo snel te kunnen reproduceren was omdat ik niet de volledige omstandigheden om de bug te triggeren uitvoerde. Ik had een bullet voor een list en meer niet. Ik had nog een bullet erna moeten doen, maar tijdens het testen lette ik meer op wat er voor stond dan erna.
Intentionally left blank