Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Msi cr600 gamen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Harrymens
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 24-11-2018
Beste mensen ik zoek een simpele laptop om af en toe league of legends en csgo te spelen.

Nu kwam ik deze laptop tegen voor een mooie prijs en vroeg mij af of het te doen is met deze laptop.
Graag jullie reacties.

MSI cr600

Te koop aangeboden.
Echt als nieuw uitziende MSI cr600 laptop met nieuwe accu. Laptop is geheel nagezien.

Intel core 2 duo p8600 2x 2.4 ghz.
4 gb werkgeheugen.
250gb hardeschijf.
Dvd speler en brander
Nvidia geforce videokaart.
HDMI.
WiFi.
Card reader.
Webcam.
16 inch hd beeldscherm.
Nieuwe accu.
Oplader.
Originele windows 10.
Office 2016.

Mvg Harry

Alle reacties

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online
Nee. Samengevat, bespaar je de ellende.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Weinig kans.

Hoewel de CPU sowieso al niet snel is, staat er niet eens bij welke videokaart er in zit. Mocht die voor die tijd sterk zijn dan zijn die spellen misschien een beetje fatsoenlijk te spelen. Waarschijnlijk is de videokaart een basis model en geen game model, dus dan is het antwoord inderdaad nee.

• Harrymens
Er zit een GeForce 8200M G videokaart in.

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 12-06 18:30
Daar ga je echt niet lekker op kunnen gamen. Hopeloos verouderd.

YouTube: CS GO on Nvidia GeForce 9300M GS

Zie hier een GPU die al een stuk sneller is dan de 8200M G...

Je kunt het natuurlijk proberen, al is het de vraag: voor hoeveel kun je de laptop kopen?

[Voor 16% gewijzigd door ItsWillem op 24-11-2018 10:26]

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• Harrymens
Het hoeft voor mij niet allemaal super te lopen op de hoogste beeldkwaliteit als ik maar af en toe een paar vrije uurtjes relaxed kan gamen.

Ik kan hem kopen voor 125 euro.

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online
Harrymens schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:47:
Het hoeft voor mij niet allemaal super te lopen op de hoogste beeldkwaliteit als ik maar af en toe een paar vrije uurtjes relaxed kan gamen.

Ik kan hem kopen voor 125 euro.
Het gaat gewoon helemaal niet lopen.

• YDeciever
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07-04 16:09
@Harrymens
Ik zou het niet doen.
Dit is een vrij oude laptop en oudere laptops zullen problemen gaan geven op den duur en veel frustraties.
Ik zou iets meer uitgeven en kijken voor een intel HD graphics. Minimaal een 610.
Bijvoorbeeld:
pricewatch: HP 14-df0201nd

Voor de graphics card voor CS:GO, zie deze link. Dan kan jijzelf even nog zoeken:
https://www.notebookcheck...-Benchmarked.81183.0.html

• sven1506
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 25-05 11:59
het gaat 100% niet lopen. Mijn vriendin heeft een geforce 940 en een i7 nog wat in haar laptop en die kan net league aan haha.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True