Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

hoe kan ik een oude HUE routine verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• admini-strator
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
ik kan deze post helaas niet verwijderen. Maar het probleem heeft zichzelf opgelost.
Ik zou zweren dat ik al 10 keer in de app heb gekeken en de routine niet kon vinden en ja hoor, nu ineens wel.

Ik heb ooit met een vorige telefoon een routine ingesteld voor mijn HUE, dat op donderdag vroeg de lichten aan gaan.
Die was ik weer vergeten, maar de routine is blijkbaar nog actief.

Als ik nu met mijn huidige telefoon connect zie ik die routine niet staan in mijn lijst (android telefoon).

als ik naar het ipadres van de bridge ga zie ik alleen maar een lijst met open source software, maar niet iets om oude routines te verwijderen.

Hoe kan ik deze oude routine nog verwijderen?

Ik neem aan dat een factory reset wel mogelijk is, maar ik heb best wel wat nieuwe routines inmiddels en ook met wat moeite een oude philips afstandsbediening gepaird, dus liever doe ik dat niet.

Daarnaast: het lijkt me ook prettig om elke keer als ik een nieuwe telefoon heb, een factory reset te moeten doen.

[Voor 11% gewijzigd door admini-strator op 23-11-2018 19:42]

Alle reacties

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22-06 20:40
Volgens mij staan al die routines toch echt op de bridge opgeslagen en niet op de telefoon zelf. Desnoods even proberen met een andere Hue app? Op Android zijn er diverse te krijgen, of anders Huetro voor Windows 10.

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13:07
Als de regel niet in de bridge staat doet wellicht iets anders het licht aan?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True