Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG C8 + LG SJ9 probleem

Pagina: 1
Acties:

• MrLeon
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 10-06 17:44
Hallo,

Sinds gisteren trotse eigenaar van een C8.
Deze gisteren opgehangen aan de muur en aangesloten aan mij SJ9 soundbar die ik al had. Alles werkte perfect soundbar aangesloten op de arc. Soundbar regeerde ook netjes op de afstandbediening van de c8. Vanochtend ook nog tv gekeken alles deed het nog perfect. Kom ik net uit mijn werk doe ik de tv aan blijft de soundbar uit staan. Deze reageerd dus niet meer op de tv en heb daarom ook geen geluid meer. Ik snap er niks van heb veder niks veranderd aan de settings en heb hem vanochtend nog werkend uitgezet.

Iemand een idee waar dit probleem kan zijn?

• ReQuiem83
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09-06 17:17
Klinkt als HDMI handshake. Je kan proberen alles even 5 min van stroom te halen en dan weer aanzetten. Had vroeger regelmatig met mijn receiver en tv.

• Migow
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12:33
Sj9 met eigen ab op opt/hdmi zetten en dan werkt het wellicht weer. Hier zelfde combi... Heel af en toe reageert de sj9 niet

• MrLeon
ReQuiem83 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:15:
Klinkt als HDMI handshake. Je kan proberen alles even 5 min van stroom te halen en dan weer aanzetten. Had vroeger regelmatig met mijn receiver en tv.
Hij doet het weer bedankt voor de tip!

Topic kan op slot.

• power_user
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 20:21
Toch nog even een vraagje aangezien ik de soundbar al heb en deze tv ga halen.

Merk je een groot verschil tussen kwaliteit draadloos verbinden van c8 met sj9 tov via HDMI?

Hebben jullie nog extra speakers kunnen vinden die communiceren met de SJ9?

PSN: Oldzkoel

• power_user
MrLeon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:13:
Hallo,

Sinds gisteren trotse eigenaar van een C8.
Deze gisteren opgehangen aan de muur en aangesloten aan mij SJ9 soundbar die ik al had. Alles werkte perfect soundbar aangesloten op de arc. Soundbar regeerde ook netjes op de afstandbediening van de c8. Vanochtend ook nog tv gekeken alles deed het nog perfect. Kom ik net uit mijn werk doe ik de tv aan blijft de soundbar uit staan. Deze reageerd dus niet meer op de tv en heb daarom ook geen geluid meer. Ik snap er niks van heb veder niks veranderd aan de settings en heb hem vanochtend nog werkend uitgezet.

Iemand een idee waar dit probleem kan zijn?
Zie mijn vraag hierboven. Thx!

• MrLeon
power_user schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:13:
[...]

Zie mijn vraag hierboven. Thx!
Ik heb eerlijk gezegd het nog niet geprobeerd draadloos. Ik luister zo nu en dan nog wel eens naar dolby atmos films en ik dacht dat dit alleen mogelijk was via hdmi. En nee ik heb ook geen extra speakers.

• power_user
MrLeon schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:27:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd het nog niet geprobeerd draadloos. Ik luister zo nu en dan nog wel eens naar dolby atmos films en ik dacht dat dit alleen mogelijk was via hdmi. En nee ik heb ook geen extra speakers.
Ok bedankt voor je reactie. En nog lipsync issues? Zo ja, is het te verhelpen?

• MrLeon
power_user schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:02:
[...]

Ok bedankt voor je reactie. En nog lipsync issues? Zo ja, is het te verhelpen?
Ik heb het net even voor het eerst geprobeerd.
Alles is zeer simpel met elkaar te verbinden en ik had gaan sync problemen alles was in 1x goed. Daarna nog een aantal dolby atmos stukken geprobeerd maar dit lukt dus toch alleen via hdmi. Dus mocht je het niet erg vinden om geen dolby atmos door te krijgen is het zeker niet verkeerd!

• power_user
MrLeon schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:12:
[...]

Ik heb het net even voor het eerst geprobeerd.
Alles is zeer simpel met elkaar te verbinden en ik had gaan sync problemen alles was in 1x goed. Daarna nog een aantal dolby atmos stukken geprobeerd maar dit lukt dus toch alleen via hdmi. Dus mocht je het niet erg vinden om geen dolby atmos door te krijgen is het zeker niet verkeerd!
Bedankt voor je moeite! Goed om te weten :)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True