Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung Galaxy Tab a 10.5 of Huawei M5 Lite

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Viinny-
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 26-10-2019
De Samsung kost 236 euro en de Huawei 200. Ik heb reviews gekeken en gelezen maar ik vind het lastig een keuze te maken.
De Samsung heeft een iets groter beeld.
Volgens benchmarks is de Huawei beter. Maar ik weet niet welke zuiniger is. Toch is de Samsung een stuk populairder
Wat ik ermee ga doen is manga lezen, tv series en anime kijken (niet via netflix) en wat internet browsen.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, alvast bedankt!
Testscore: YouTube: Samsung Galaxy Tab A 10.5 Review: Everything You Need To Know

[Voor 13% gewijzigd door Viinny- op 23-11-2018 14:00]

Alle reacties

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
@Viinny- Ik heb zelf vandaag de Tab A besteld met 64gb en 4gb ram. Bij MediaMarkt kost hij 299 maar er zit 50 cashback op, dus netto 249. Voor 13 euro extra heb je dus dubbele opslag en 1gb ram meer, lijkt me een no brainer! Wellicht heb je het zelf niet nodig, maar de doorverkoopwaarde neemt ook weer toe natuurlijk.

https://www.mediamarkt.nl...b-wifi-zwart-1585612.html

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 01:46
Ik had tijdens de btw dagen in februari al een Tab A 32 GB aangeschaft voor ronde de 249 euro. Toch ben ik met dat apparaat niet tevreden. Scherm is wat flets, geluid komt alleen van de zijkant en netflix is abominabel met maximaal 540p. Sinds gisteren een M5 Lite voor 199 via black Friday en deze lost eigenlijk alle pijnpunten op. Scherm is beter. Geluid is voor een tablet echt goed dankzij de 4 harman kardon speakers heb je altijd netjes stereo geluid. Tot slot doet netflix netjes 1920x1080 HD. Enige nadeel van de M5 lite is dat er geen multi account support op lijkt te zitten. Bij de M5 (zonder lite) lijkt dat wel het geval te zijn.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Viinny-
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 26-10-2019
Ik was uiteindelijk voor de Galaxy Tab gegaan, iets groter beeld en heel erg zuinig.
De kleuren van mijn tab zijn erg mooi en totaal niet flets, misschien dat dat verschilt per tablet?
Dat er geen full HD netflix support is, is wat raar maar ik gebruik zelden Netflix dus dat interesseerde me niet.
Manga leest heerlijk weg dus ik ben erg blij met de aankoop :)

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 01:46
Ah nu komt de aap uit de mouw. Ik wilde zeggen dat ze exact even groot zijn, want heb ze hier voor mij liggen. Alleen de Tab A heeft wat grotere bezels. De veel duurdere M5 heeft 10.8. Maar ik zie dat er nu net een Samsung Tab a 2018 is uitgekomen met een 10.5 inch scherm. Ik had het dus de 2016 editie, model dat jij hebt was er eerder dit jaar nog niet :).

Ben dan wel heel benieuwd wat dit voor Netflix betekent! Als je netflix opstart en dan test pattern als video zoekt en die video start dan staat rechts boven in de hoek de resolutie.

Ook ben ik wel benieuwd naar de pcmark score van het nieuwe model :).

Tab A 2016 32 - GB 5043 work 2.0 / 4048 storage
M5 lite 32gb - 4803 work 2.0 / 8109 storage

[Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 02-12-2018 23:19]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True