• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 11:52
Ik zit nu dus te twijfelen tussen de Palm IIIxe en de Handspring Visor Deluxe. Wie kan mij helpen?

Ik wil mijn PDA graag gaan geruiken als AGENDA en E-MAIL (outlook 2000 sync). Standaard dus, en dat kan op allebij even goed (behalve dat je de Handspring niet kan flashen).

Maar voor de volgende zaken:
GPS
Games
Andere Appz
etc. etc.

Eigenlijk is er nog 1 andere MUST! als afstandbediening gebruiken voor verschillende apperaten. (tv, video etc. etc.)

Met welke kan je het meeste?

HELLUP! :)

Verwijderd

Dan wil je toch de Visor. De Palm heeft wat nieuwere software en is te flashen, maar de Handspring heeft een uitbreidingsslot, waar allerlei modules in kunnen. Er is dacht ik ook een GPS module voor, evenals een camera en een afstandsbediening. (de ingebouwde ir poort kan dat ook wel (zit bij de visor aan de linkerzijkant) maar dan moet je steeds opstaan om het apparaat 30 cm van je tv te houden, anders werkt het niet, want de ir zender is te zwak)

• cosmoOo
  • Laatst online: 14-03 17:33

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ander voordeel van visor is dat hij synct via usb dus sneller.

uitbreiding is er best veel (3 verschillende gps modules)

check www.visorcentral.com voor reviews e.d.

ik heb zelf een visor deluxe en ben er heel gelukkig mee.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• CoiLive
tnx, ik ga dan denk ik toch voor de Visor. Tenzij iemand me nog van gedachte kan veranderen :)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-03 09:30
Visor is idd gaver, maar de IIIxe is erg goedkoop de laatste tijd...
Aristos

• CoiLive
met een beetje geluk kan ik voor ongeveer 400 piek de Visor platinum krijgen :9

Duim voor me :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op zondag 22 juli 2001 15:00 schreef FiZz_ het volgende:
met een beetje geluk kan ik voor ongeveer 400 piek de Visor platinum krijgen :9

Duim voor me :)
[duimmodus aan]
Duim duim

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• CoiLive
niet vergeten uit te zetten als ik hem heb he :)

Hmmmzzz, nu begin ik te twijvelen of ik wel zal zeggen of ik hem wel of niet heb >:)

Verwijderd

wie was er eigenlijk eerder palm of visor, die dingen lijken zo vreselijk veel op elkaar. Is Psion trouwens geen goed merk. Het lijkt mij dat je daar meer mee kan

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:11 schreef wizler het volgende:
wie was er eigenlijk eerder palm of visor, die dingen lijken zo vreselijk veel op elkaar. Is Psion trouwens geen goed merk. Het lijkt mij dat je daar meer mee kan
In den beginne was er us robotics, en die maakten de pilot....
Later werd dat de palm pilot, en nog later de palm. (Toen USRobotics overgenomen werd door 3Com)
De ontwerpers van de originele pilot zijn op een gegeven moment weggegaan bij Palm/3Com, met als 'afscheidspremie' een licentie op PalmOS. Zij hebben toen een nieuw bedrijf opgezet genaamd Handspring, en er was de Visor.

Verwijderd

Maar eh, hoe zit dat met spelletjes enzo, ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

je kan gewoon alle gameboy spelletjes er op spelen (geluid is alleen nogal gebrekkig) verder zijn er ook een aantal spellen speciaal voor de palm gemaakt (zelfs een versie van simcity, bijna het zelfde als het echte pc spel)

kijk eens op www.palmgear.com bij top 50 games, staat vast wel wat leuks tussen, zijn hier ook een aantal topics over spellen op palm geweedt.

• CoiLive
Simcity roelz :) Zondag krijg ik een Handspring Visor Platimun :7 jam jam!

Maar een vraagje. Hoe zit het met het opladen van die visor gevallen. Zit daar nog een adapter bij of moet je de batties eruit slopen en dan opladen :( zou wel klote zijn eigenlijk. En hoe lang doen jullie met een setjes opgeladen batties?

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:40
ligt eraan wat je ermee doet! mijne is overgeclockt (voor gameboy emu :) ) en dus vreet me dat veel batterijen!

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

alleen bij de prism (kleur) zit een ingebouwde accu, de andere visor's zul je de batterijen eruit moeten halen om op te laden, al zijn er ook een paar vreemde japanners die iets hebben gemaakt zodat je in je cradle kan opladen.

maar de palm is vrij zuinig met batterijen (vergeleken met ipaq e.d.) ik doe meestal een tot twee weken met batterijen. je kan het best gelijk een paar goede NI-MH van 700mah kopen.

je kan met afterburner je palmtop overklokken afhankelijk van de applicatie, zodat je bij gewoon agenda gebruik dat ding gewoon normaal laat, en bij liberty (gameboy emu) hem wat overklokt, denk dat de platinum uit zichzelf eigenlijk al snel genoeg is.

voordeel van losse batterijen is dat je als je lang van huis bent gewoon een paar extra batterijen mee kan nemen.

• CoiLive
Wie heeft er dan een linkie van die "gekke japanners" want dan wil ik em ook wel wat ombouwen :)

Is er anders geen mogelijkheid om een accu te vinden die je in een Visor Platinum kan proppen?

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

volgens mij staat er wel iets op het forum van www.visorcentral.com

Pagina: 1