Toon posts:

Polssteun voor mechanisch toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-03 15:01
Voor thuis heb ik een mechanisch toetsenbord gekocht (pricewatch: Logitech G413 (Qwerty US) Zwart ik ben er zeer tevreden mee. Maar erg ergonomisch is het toetsenbord natuurlijk niet. Vooral de hoogte valt me een beetje tegen. Ik heb het gevoel dat ik mijn handen echt moet optillen om lekker te kunnen typen.

Op mijn werk gebruikt ik een Microsoft Sculpt met standaard om de voorkant hoger te maken dus ik ben een ook aflopend toetsenbord gewend.

Nu wil ik graag een losse polssteun kopen voor mijn G413, maar omdat het toetsenbord net wat hoger is dan een normaal toetsenbord vroeg ik me af of er Tweakers zijn die een polssteun gebruiken icm een mechanisch toetsenbord en of dat goed past. Enige aanraders?

~ Mijn prog blog! ~ @RoyTries

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:07
Eeh ja, maar bij mij zijn ze ingebouwd - https://gaming.kinesis-ergo.com/edge/

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:23

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

ja, mijn muis is een polssteun (Rollermouse).

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-03 15:01
Zo'n rollermouse ziet er wel echt ideal uit, maar heeft ook wel een pittig prijskaartje!

@thunder7 Welke variant gebruik je?

~ Mijn prog blog! ~ @RoyTries

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:23

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

De Red, ik vind de iets dikkere rubberen cylinder veel beter werken dan de dunnere van andere varianten. Prijs is hoog inderdaad, dus ik heb hem gebruikt gekocht.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

• noco04
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-05-2022
Cooler master heeft losse polssteunen en die zijn wel degelijk.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:57
Voor mijn Ducky One2 zocht ik ook een polssteun. Ik had graag de orginele willen kopen, maar die was 40 euro en slecht verkrijgbaar.

Uiteindelijke deze besteld:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.1ec64c4dCl7a8W

Nu 4 maanden in gebruik en so far so good. Ziet er nog erg netjes uit, en ben te spreken over het schuim wat erin zit.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee