Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag ivm Acer Predator XB271HUAbmiprz 27

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• busten
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-04 08:54
Ik zoek een?
Acer Predator XB271HUAbmiprz 27 dit is de TN versie

Wat is je budget?
die prijs liefts :)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel deze 2 schermen staan :

Dell Ultrasharp Het is deze ongeveer maar mijn scherm is al een goeie 6 jaar oud

LG 29 inch UWHD en deze jongen dan

Wat is mijn vraag ?
Ik heb nu 2 IPS schermen en nieuwe scherm is ne TN. Er is vaak de discussie dat IPS beter is als TN, maar aangezien mijn beide IPS panelen belangen geen super goeie schermen zijn, vraag ik me af als het nie een update is naar die TN toe. of zou ik beter toch de IPS versie pakken (150 euro meer :s)

Alle reacties

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 09:56

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Je moet wel weten dat je schermen die je nu hebt, niet zo duur zijn. maar als je eigenlijk altijd voor je TN scherm zit, lijkt het mij dat het niet zoveel uitmaakt.

Maar het licht vooral aan het soort paneel.

Zelf vind ik 150 euro wel duur, en als je dan geen goed IPS paneel hebt, dan kom je niet zoveel vooruit

Kan je misschien de schermen ergens in de winkel bekijken? dan kan je de schermen echt zien

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True