Ik verhuis met mijn vriendin naar het zolderverdiep en daar is geen mogelijkheid om utp kabels naar te trekken dus ben ik op zoek naar een powerline met stopcontact passthrough en 2 utp poorten.
Ik was op bol deze al tegengekomen maar die is toch wel te duur naar mijn mening.
Er zijn 2 telenet modems 1tje in de garage 3 verdiepen lager en 1tje 1 verdiep lager in een slaapkamer, ik zou dus hier een stuk van de powerline insteken maar die lichtjes op powerlines zijn irritant dus ben ik op zoek naar een zonder lichtjes of dimbare lichtjes (zoals die hierboven)
Ik heb ook nog enkele andere vragen ivm powerlines,
Ik was op bol deze al tegengekomen maar die is toch wel te duur naar mijn mening.
Er zijn 2 telenet modems 1tje in de garage 3 verdiepen lager en 1tje 1 verdiep lager in een slaapkamer, ik zou dus hier een stuk van de powerline insteken maar die lichtjes op powerlines zijn irritant dus ben ik op zoek naar een zonder lichtjes of dimbare lichtjes (zoals die hierboven)
Ik heb ook nog enkele andere vragen ivm powerlines,
- ik las hier op het forum dat de snelheden die op de doos staan de meest optimale zijn en dat je zeker moet rekenen op 40% minder dan wat op de doos staat is het dan best om eentje met een zo hoog mogelijke snelheid te kopen?
- Kan ik degelijk gamen via powerline of gaat dat een hell zijn en kan ik me beter een wifi kaart voor desktop kopen?
- Ik ben van plan mij philips Hue bridge met google home mini te kopen, kan je deze bridge via powerline verbinden?