Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn werk moet ik administratie kunnen doen. Verder doe ik ook aan gamen. Ik speel spellen als Witcher 3, Destiny 2, Guild Wars 2, League of Legends en nog wat meer spellen. Mijn vraag aan jullie is is het huidige systeem wat ik heb gebouwd goed bij elkaar past en werkt. Ook heb ik de vraag ik zou heel graag een curved monitor willen hebben. Maar helaas ontbreekt kennis hierover graag wil ik gebruik maken van jullie kennis hierover.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa € 1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik ben van plan om een nieuwe build te beginnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben erg fan van Intel processoren. ik heb online ook wat onderzoek gedaan en zag dat de Intel i5 8600k als beste getest wordt voor de games die ik speel. ik weet wel dat de test natuurlijk ook afhankelijk is van de grafische kaart die ze gebruiken tijdens het testen. Maar aangezien ik in het verleden ook goede ervaringen heb gehad met Intel zou ik hier toch graag gebruik van willen maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zou ik het fijn vinden als er een Intel Processor in zit verder wat betreft de monitor deze heeft op het moment free sync. helaas heb ik een video kaart van MSI die geen freesync ondersteund. Zijn er video kaarten van AMD die mij dezelfde preformence kunnen geven als deze MSI kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wat ik zou willen is een build die vrij stil is en aan de bovenstaande wensen voldoet
Ga je overklokken?
Ik ga het waarschijnlijk ligt overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Graag inhoudelijke feedback op de bovengenoemde informatie.
Alvast bedankt voor jullie tijd,
Joey Schamp
Voor mijn werk moet ik administratie kunnen doen. Verder doe ik ook aan gamen. Ik speel spellen als Witcher 3, Destiny 2, Guild Wars 2, League of Legends en nog wat meer spellen. Mijn vraag aan jullie is is het huidige systeem wat ik heb gebouwd goed bij elkaar past en werkt. Ook heb ik de vraag ik zou heel graag een curved monitor willen hebben. Maar helaas ontbreekt kennis hierover graag wil ik gebruik maken van jullie kennis hierover.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa € 1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik ben van plan om een nieuwe build te beginnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben erg fan van Intel processoren. ik heb online ook wat onderzoek gedaan en zag dat de Intel i5 8600k als beste getest wordt voor de games die ik speel. ik weet wel dat de test natuurlijk ook afhankelijk is van de grafische kaart die ze gebruiken tijdens het testen. Maar aangezien ik in het verleden ook goede ervaringen heb gehad met Intel zou ik hier toch graag gebruik van willen maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zou ik het fijn vinden als er een Intel Processor in zit verder wat betreft de monitor deze heeft op het moment free sync. helaas heb ik een video kaart van MSI die geen freesync ondersteund. Zijn er video kaarten van AMD die mij dezelfde preformence kunnen geven als deze MSI kaart.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 276,- | € 276,- |
1 | MSI Z370-A PRO | € 95,- | € 95,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 315,- | € 315,- |
1 | NZXT H500 Zwart/Rood | € 72,90 | € 72,90 |
1 | MSI Optix MAG27C Rood, Zwart | € 279,- | € 279,- |
1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,90 | € 22,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,- | € 79,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.359,65 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wat ik zou willen is een build die vrij stil is en aan de bovenstaande wensen voldoet
Ga je overklokken?
Ik ga het waarschijnlijk ligt overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Graag inhoudelijke feedback op de bovengenoemde informatie.
Alvast bedankt voor jullie tijd,
Joey Schamp