Toon posts:

Welke 49/50 inch teevisie kopen tot 1000 euro?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dela01
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-12-2018
Mijn vraag
Onze oude televisie is ermee gestopt en we hebben een nieuwe televisie nodig van max 50 inch. Ik ben nu al weken bezig met vergelijken van televisies en ben nog steeds onzeker over welke in moet aanschaffen. Ik wil max 1000 euro besteden. Het moet een televisie zijn waarop ps4 pro games soepel lopen. Ik zal de tv op mijn receiver aansluiten dus geluid lijkt mij geen prioriteit.

Ik heb nu 2 televisies op het oog. De LG 49SK8500PLA en de Samsung QE49Q6F.

Kan iemand mij advies geven? Heb ik iets over het hoofd gezien?

Vriendelijke groeten,

Paul

Beste antwoord (via Dela01 op 27-11-2018 21:24)

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:26
Ik weet de onderlinge verschillen niet zo, maar de Samsung bevalt mij nu in ieder geval erg goed. Ook te vinden voor ~€780 momenteel met Black Friday acties. Had hem zelf bij KiJoo vandaan, die leveren een gratis muurbeugel mee. Prijs gaat daar wat heen en weer, had hem zelf voor 775. En anders de Pricewatch checken natuurlijk :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:26
Ik weet de onderlinge verschillen niet zo, maar de Samsung bevalt mij nu in ieder geval erg goed. Ook te vinden voor ~€780 momenteel met Black Friday acties. Had hem zelf bij KiJoo vandaan, die leveren een gratis muurbeugel mee. Prijs gaat daar wat heen en weer, had hem zelf voor 775. En anders de Pricewatch checken natuurlijk :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:26

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, TB > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee